ENTRI 13 OKTOBER 2011 | norsheilasalleh.blogspot.com

ENTRI 13 OKTOBER 2011

Assalamualaikum and salam sejahtera..

Macam biasa rutin harian aku bila bangun aje terus masuk dapur. Buatkan sarapan pagi + tengahari sekaligus. Sedang praktis nak biasakan diri dengan kuali, pisau, dan bahan2 mentah tu semua. Kut2 lah nanti senang nak masak kat rumah bakal mertua ke. Hoho! Eh ni dah terlebih mimpi ni. Hahahah! Alhamdullilah syukur, rupanya aku ni boleh je masak. Cuma dikategorikan malas =.='

Dan tak lupa credit to mak yang tak kedekut ilmu kasi aku petua2 nak masak sedap seakan masakan mak. Fuhh! Tak sia2 belajar ni. Huhu! Sebulan sudah aku belajar memasak masakan yang digemari si dia. Dan, masih lagi diberi kritikkan. Okey aku tak kisah, kritikkan dia buat aku semangat nak improve lagi. Hehe. Thanks sygku! Pandai berjimat dah sekarang. Sekali dua ada gak terlepas buat breakfast, tak pasal2 berlapar kat tempat kerja. Haha! Bukan apa, kafe kat sebelah ni kurang menyelerakan aku. By the way, badan aku maintain keding even makan banyak dan sedap2 pun. Tolonglah kasi aku apape petua yang boleh naikkan berat badan. Biar nampak stabil sikit. Terlalu kurus =.='

Okey guys, aku dah melencong sangat kat entri ni. Maafkan aku ya. Ada masa, aku coretkan lagi buat korang.

Till then,
Assalamualaikum :)