SAMBUNGAN - REAL STEEL | norsheilasalleh.blogspot.com

SAMBUNGAN - REAL STEEL

  The Mighty Zues, bajet teror konon. Budak tu siap cabar masa dia masuk League. Perghh terbaik wohh. Siap tendang2 kerusi lah aku buat. Nasib baik sebaris kerusi tu kitorang aje duduk. Haha. Berapi je sang kekasih aku tu. Sikit2 tutup mulut aku, risau terlebih soundtrack dari aku kang. Kahkahakha baba ni rileks lah. Bukan dasyat sangat pun sy make noisy. Heee. Eh ehhh, korang rugi la baca sinopsis aku ni! Dah g tengok wayang belum??? Alaa aku malas nak taip banyak2 ni. Aku kasi habis terus cerita ni okey. Budak tu menang lawan, tapi Zues menang dapat point aje. hahahaha. Paling syok, budak tu ajar robot dia joget. So sweet! Aku pernah tengok my bestfriend dance camtu. Sweet sangat!!! Paling semua nak tonton lagi bila robot tu dance, super sweet. Haha.

  Ringkas aje cerita ni, tapi padat dengan aksi lucu dan pengajaran. Tak rugi tonton. Belilah CD, boleh ulang tayang nanti. Sampai sini aje kisahnya, sorry kalau tak panjang sinopsisnya.

Till then!
Assalamualaikum!