ZAMAN KANAK-KANAK | norsheilasalleh.blogspot.com

ZAMAN KANAK-KANAK

Assalamualaikum...



Aku tak boleh bayangkan aiskrim ni dalam freezer kat rumah. Ohhh! sudah tentu aku je yang lahap menatang sedap ni. Perasa kegemaran masa kecik ialah kacang hijau dengan asam boi. TERBAIK WOK! Asal ada duit syilling kat tangan, mesti berlari mahupun berlumba nak pergi kedai runcit semata-mata nak menikmati aiskrim sedap ni. Masa bulan puasa yang lepas, aku beli plastik untuk buat aiskrim camni. Balik tu, terus buat campuran yang mak mertua ajar. Aiskrim berperisa sunquick + sirap. Marvellous okeh rasanya. Masam dan manis dibibir. Terasa sangat macam budak-budak yang comot masa makan aiskrim lepas makan malam. Suami kadang kala je makan aiskrim. Yang menikmati dah tentulah aku. Korang suka aiskrim camni atau yang lain?

*macam nak buka kedai aiskrim dirumah. Pelanggan? aku je kut. hihi ^^
*harga aiskrim zaman aku - RM 0.05 , sekarang RM 0.20. Beza kan?