ZAQUAN KESAYANGAN | norsheilasalleh.blogspot.com

ZAQUAN KESAYANGAN


Assalamualaikum w.b.t

Inilah cucu bongsu dalam keluarga mertua kita! Budak nakal yang comel lagi manja. Ewahh. Semua panggil si kecil ni Adik Wan. Dia panggil kita Mok Tu yang sepatutnya Mok Su,  Pok Tu iaitu Pok Su merangkap tittle suami kita. Dulu, ada satu cerita (penyebab) dia tak suka kita ni. Masa kitorang baru kahwin, dia takut bila tengok inai dijari kita. Kakak dia bilang, 'jari Moksu sakit, berdarah...'
hahahhaa, itulah al-kisahnya. Sekarang dia tak takut dah. Inai kita baru je habis. Ohh lama gila inai ni bertahan. *blushing bila org lain terperasan inai dijari ni*

* seronok jadi model baju baru - kimono dari Jepun *
* main bunga api di malam raya *
* posing kejap *
* muka tahan ngantuk masa pergi beraya *
* budak pinky *

Sekian,
yang merinduinya...

2 comments

September 10, 2012 at 11:56 AM

awwww such a cute little boy. :) takpe lepas ni you can have one of your own Inshallah hehe

September 10, 2012 at 1:04 PM

heee, cute kan. semoga kami cepat dikurniakan cahaya mata. insya Allah. terima kasih mawar :)

Post a Comment