#WW - 33 (Kalau Terlupa...) | norsheilasalleh.blogspot.com

#WW - 33 (Kalau Terlupa...)

Assalamualaikum...
sheila shahfiekry

23 comments

October 9, 2013 at 10:31 AM

terima kasih ingatkan shark:)
take note.
mmg ramai yg lupa nie.

October 9, 2013 at 10:37 AM

kadang2 ade je terlupa dan buat2 lupa...hihi..

October 9, 2013 at 10:43 AM

Assalamualaikum sheila..hehe yap kucing kampung tu :).
mudahan sama2 kita tak terlupa nie semua,insayallah

October 9, 2013 at 10:47 AM

Yup..kadang2 ada di antara kita ni yang terlupa..thanks for sharing dear :)

Entry Terbaru : http://lotsoflovebyshakira.blogspot.com/2013/10/bikin-dialog-gambar-minah-ni-kalau-nak.html

October 9, 2013 at 10:50 AM

betul tu sheila, terima kasih kerana mengingatkan....

October 9, 2013 at 10:57 AM

insyallah..thanks sheila.nice sharing

October 9, 2013 at 11:22 AM

peringatan yang baik

October 9, 2013 at 11:41 AM

setuju kak, jangan sampai kita terlupa,

salam kak, selamat tengahari....

October 9, 2013 at 11:52 AM

assalamualaikum sheila.. terime kasih sebab mengingatkan.. moge kite ingat semue ni kan sebab kite isteri dan anak perempuan..

October 9, 2013 at 12:03 PM

sama-samalah ingat-mengingakan antara satu sama lain.. bagus perkongsian ni sheila.. :D

October 9, 2013 at 12:52 PM

in shaa Allah x lupa, tq mengingatkan yer !

October 9, 2013 at 12:57 PM

Terima kasih berkongsi.

October 9, 2013 at 1:27 PM

1 peringatan y kita slalu lupa..

October 9, 2013 at 2:00 PM

terbaek... peringatan utk smua...

October 9, 2013 at 2:21 PM

tq 4 sharing..

October 9, 2013 at 2:21 PM

tq 4 sharing, aku mudah lupa

October 9, 2013 at 2:32 PM

yuppp betul tue sheila...shaila setuju dengan kenyataan ini..^^

October 9, 2013 at 2:51 PM

Setuju sangat dengan apa yang sheila share nie.. =D

October 9, 2013 at 4:49 PM

nice sharing sis :D

October 10, 2013 at 2:20 PM

terima kasih sheila.. amat berguan entri ni pada semua yg membaca

October 10, 2013 at 5:01 PM

Good sharing...

October 11, 2013 at 11:26 AM

Syukur..perkara yg penting didahulukan..

October 22, 2013 at 12:37 AM

memang sangat penting perkara yang dilupakan tu

Post a Comment