10 Malam Terakhir Ramadhan | norsheilasalleh.blogspot.com

10 Malam Terakhir Ramadhan

Assalamualaikum...
sheila shahfiekry
Aku percaya, ramai sahabat kat luar sana dok kalut nak siapkan preparation nak raya kan? Alhamdullilah, gaji + bonus raya dah masuk. Tapi tahun ni kami berdua beraya dengan sederhana je. Al-maklumlah kesayangan jatuh sakit, sekarang dekat bengkel lagi. Setiap hari tuan kesayangan turun bengkel pergi usha-usha. Puan kesayangan doakan dari kejauhan je, semoga dipermudahkan segalanya.
p/s : dahulukan akhirat barulah duniawi, semoga berkat hidup kita :)

20 comments

August 1, 2013 at 9:59 AM

salam ramadhan # 23 sheila..
x dpt lah m3h nak rebut 10 mlm terakhir ni,pasal m3h dah stat raya dlu..huhu

August 1, 2013 at 10:40 AM

PIlih le dua2..hahaha

August 1, 2013 at 12:18 PM

sekejap je masa berlalu dah hampir raya kan.. semoga "kesayangan" Sheila cpt sembuh ye hehe

August 1, 2013 at 12:20 PM

insyallah shiela...

August 1, 2013 at 12:47 PM

Assalamualaikum Sheila...
akak preparation baru 20% sheila..

August 1, 2013 at 12:47 PM

betul tu plng penting bersederhanalah dalam apa juga kan !

August 1, 2013 at 1:13 PM

jom2 kena pilih yang terbaik :D

August 1, 2013 at 2:10 PM

sedeynya puasa dah nak habis..;(

August 1, 2013 at 2:34 PM

kita serupa sis, takpe doakan semoga sidia segera sembuh, dugaan Allah untuk kita

August 1, 2013 at 3:04 PM

sama la..zaza pun baju raya pun tak beli...sederhana je..guna thun lepas je =)

August 1, 2013 at 3:28 PM

Salam....akak pun sederhana jer persiapan nya.

August 1, 2013 at 3:47 PM

salam perkenalan...
akak pun sederhana jugak..
tapi banyak habis kat farisyah n faez...

August 1, 2013 at 4:05 PM

sy hapa pon takde lg hehe

August 1, 2013 at 6:13 PM

betul tu sis
moga amalan kita diterima olehNya

August 1, 2013 at 8:19 PM

jom sama-sama kita kejar amalan di 10 malam terakhir ni.. :)

August 1, 2013 at 8:55 PM

Insyaallah,,,

August 1, 2013 at 9:12 PM

salam ramadhan
eloknya seimbangkan

August 2, 2013 at 8:06 AM

10 malam raya busy settlekan tempahan customer...sendiri punya preparation gitu2 aje

August 2, 2013 at 1:27 PM

dah makin berumur ni x enjoy sgt kot.. kemeriahan nak raya lbh pada anak².. dan budak² jer.. kt ni .. dah kurang.

August 5, 2013 at 3:27 PM

nad biasa-biasa je..

Post a Comment