Leave Your Past Away | norsheilasalleh.blogspot.com

Leave Your Past Away

Assalamualaikum...
Lama tak bercerita di luar topik kebiasaan. Nowdays aku perhati ramai sahabat-sahabat aku putus cinta, sambung cinta dan juga bergaduh sesama gender. Hiks. Aku letih jadinya sebab aku faham situasi tu. Al-maklumlah pernah terkena sekali. heeeee.
Dulu, aku punya 2 teman paling akrab. Ye akrab. Seorang lelaki berbangsa Melayu, seorang lagi lelaki berbangsa India. Aku pernah mention banyak kali kat blog ni. Sila usha previous post. huhu. Sejak habis zaman sekolah menengah, kitorang bertiga pergi mana pun bersama. Family kami bertiga tak kisah kami asyik luang masa bersama sebabnya they trust us a lots. Really. A lots :)
Sampailah one day, aku punya bf which is bukan suamiku (HK) selalu sangat cemburu merajuk bila tahu aku selalu luang masa dengan depa berdua. As far we knew, lelaki ke perempuan ke memang ada sikit cemburu bila berkaitan dengan member kekasih. Tetapi yang aku nak highlight kat sini, kenapa cemburunya lain macam? Bergaduh sampai putus cinta, meleret-leret juga lah kes tu =___=
sheila shahfiekry
Dan aku rasa ex-bf aku salah sangat sebab fikir lepas kami putus hubungan tu aku akan declare dengan one of my bestfriend. hahahahaha. Ternyata awak salah. Silap besar tahu tak. Tak sampai berbulan, aku jumpa lelaki yang boleh terima kekurangan kelebihanku dan juga 2 sahabat baikku itu. Terima kasih suamiku, aku bersyukur kerana kesulitan masa lalu membahagiakan aku sekarang :)
" Don't let your past into your future. Be happy with your present. Don't let insecurity lead over you - sheda zulkifli.

13 comments

August 29, 2013 at 5:13 PM

cemburu tu kan buta, bkn cinta je buta, tul x? xpela pnglmn mendewasakan *eceh* n yg pntg sheila dpt lelaki (suami) yg terima seadanya *u are lucky*

August 29, 2013 at 5:20 PM

Jangan biarkan masa lalu menghantui anda...ehehehe

August 29, 2013 at 6:40 PM

wah..pic nikah sis awesome!
moga bahagia hingga akhir hayat
beznye nikah, hidup bersama, bahagia...
setiap terjd pasti ada hikmahnya..rupanya Allah nak temukan sis dgn hb tersayang...

August 29, 2013 at 6:44 PM

Kan... ada hikmah nyer. Orang payah nak terima friendship among different gender, like myself I prefer kawan2 lelaki.

August 29, 2013 at 9:55 PM

Assalamualaikum ucu :)

ucu punya entri kali ni buat kita sedih sambil senyum :')

August 29, 2013 at 10:51 PM

saje la tu buat muja jelez,, sobsss

August 30, 2013 at 5:42 AM

setiap pasangan dijodohkan oleh Allah utk saling melengkapi kekurangan yg ada, sweet photo itu dik ;)

Anonymous
August 30, 2013 at 10:43 AM

betul setuju sgt.. apapun dah tertulis jodoh dier

August 31, 2013 at 4:36 PM

alhamdulilah. semoga kekal hingga syurga =)

September 1, 2013 at 8:34 AM

Cemburu buta pny psl...aishhh

September 1, 2013 at 12:19 PM

Suka dengan entri nie....

September 6, 2013 at 2:00 PM

macam den tau sape mamat tu. kahkah. Aku lalui apa yang koe lalui. haha.

September 19, 2013 at 12:35 AM

kawan adalah sengal-galanya..kne cr kekasih yang boleh retina kita dgn Kwan kita

Post a Comment