Kiriman Vietnam Dari Jiranku | norsheilasalleh.blogspot.com

Kiriman Vietnam Dari Jiranku

Assalamualaikum...
Alhamdullilah... Jiran sebelah rumah baru balik daripada Vietnam dan dia ada belikan barang untuk kami. Allah, sejuk hati bila tengok dalam plastik ada telekung, fridge magnet dan sedikit gula-gula. Terharu sangat tengok, sedangkan daku cuma mampu beri dia FM je masa balik daripada Krabi berbulan yang lalu >______<
Terima kasih banyak Ziela atas pemberian kamu, saya tak tahu pun awak pergi Vietnam. Tapi saya perasan lah nape hari bekerja pun tak nampak kereta awak. hehehe. Insyallah kalau saya pergi mana-mana, saya akan belikan yang special buat awak, heeeee.
p/s : semoga murah rezeki jiranku (",)

15 comments

August 29, 2013 at 11:34 AM

alhamdulillah rejeki sheila...=)

August 29, 2013 at 11:47 AM

salam singgah. best nya dapat hadiah eksklusif macam tu. bukan senang nak dapat :D

August 29, 2013 at 11:50 AM

wahh best nye sheila..TB pon tgh nk crk telekung ni..ingt nk crk jenis lycra..best xkainnye sheila from vietnam ni

August 29, 2013 at 12:20 PM

untung ada jiran2 yg baik... ada pon yg tak kenal jiran sebelah pintu..dasyat tul !!

August 29, 2013 at 12:49 PM

wahhhhh telekung dari vietnam !
suke telekung & kain die..
kat sana murah2 je kan ?? :)

August 29, 2013 at 12:53 PM

Bestnya dapat ole2.. murah hati btl jiran sheila tue.. ;)

August 29, 2013 at 1:15 PM

rezekikan.. seronoknye dapat telekung..

August 29, 2013 at 1:45 PM

wah mmg rezekilah tu, doakan dier juga !

August 29, 2013 at 2:24 PM

Rezeki awak tu...org memberi kita merasa ye tak?

August 29, 2013 at 3:11 PM

Telekung kan tu Sheila ? Cantik.
Beruntung Sheila ada orang yang ingat.

August 30, 2013 at 5:43 AM

ini bukan sheila je nak nk kitim, akak pun nak kitim fm juga, minat sangat

August 30, 2013 at 5:44 AM

*kirim ;)

August 31, 2013 at 1:47 AM

bestnya.. hadiah termahal buat kita bila dapat telekung kan.. :)

September 1, 2013 at 8:30 AM

Assalamualaikum sheila..
Alhamdulillah murah rezeki kan

September 19, 2013 at 12:36 AM

Rezeki..baiknyer jiran

Post a Comment