BURGER KUKUS LAVA | norsheilasalleh.blogspot.com

BURGER KUKUS LAVA

Assalamualaikum...


Minggu lepas, suami sempat belikan burger popular dekat Damansara Damai. Yeayy! Akhirnya berjaya merasa burger tersebut. huhu. Tapikan, aku tak pasti apa maksud disebalik lava yang diorang katakan. Maybe dekat mayonis kut. Cuba perhati gambar kat bawah ni. Betul ke? Apapepun, cadangan merasa burger ni datangnya daripada kawan yang stay kat situ. Sedap dan tak berlemak. Biasanya daging burger guna minyak kan. Yang ni, sihat beb. Kukus je. Kita kongsi ini dengan suami. Sharing is lovely! Sila jangan lupa singgah ke Damansara Damai kalau nak cuba rasa burger ni. Insya Allah, puas hati punya :)

6 comments

October 3, 2012 at 2:26 PM

nampak macam sedap

October 3, 2012 at 2:30 PM

Lynn, sedap. makanan sihat ni.
:)

October 3, 2012 at 3:36 PM

hai shilea..plan shiela ajak sha makn ni yag tak jadi haritukan/... (:

October 3, 2012 at 4:00 PM

aah, inilah planned kita sepatutnya.
dah makan sorang dah. hahaha. sedap. sha dah try?

October 24, 2012 at 1:34 PM

semestinya saya baca postingan ini bada maghrib nanti, agar tak tergoda untuk mencicipinya. Hehehe

October 24, 2012 at 1:56 PM

hihi Abi Sabila - alhamdullilah, awak tak tergoda. hihi
sebenarnya kurang sedap. taktahulah tekak org lain rasa camne. hihi :)

Post a Comment