POPIA IDAMAN | norsheilasalleh.blogspot.com

POPIA IDAMAN

Assalamualaikum...

Bagaimana anda hari ni, sihat? Pada yang sakit tu, dinasihatkan makan ubat cepat-cepat okey. Aku nak share gambar je. Aku ziarah mak sabtu lepas. Macam biasa, setiap kali datang rumah mak, kitorang akan masak bersama. Ini permintaan mak. Aku buatkan popia goreng untuk dimakan bersama mee. Cuba tengok gambar kat bawah tu.
* sebelum masak * 
* selepas digoreng * 
* makan bersama mee kla kemboja *

Aku letak popia dalam peti sejuk biar keras kejung. Nanti kalau ada tetamu datang, bolehlah jamu makan ni. Suggestion, makan popia bersama mee. Nanti tekak tak jemu dek minyak yang ada kat popia. Memang sedap! Hubby suka masakan ni. Kat kampung, MIL takda buat masak camni. Biasanya semua lauk kampung. Anak-anak je rajin cuba masak camni. Apapepun, masakan kampung pun the best juga! Janji sedap, halal dan mengenyangkan. Moto kami berdua. hikhik ^^

6 comments

October 2, 2012 at 3:09 PM

tq for yr support ye dear! sgt2 KA hargai saat2 mcm ni

October 2, 2012 at 3:16 PM

my pleasure KA! terus bersemangat selalu :)

October 2, 2012 at 10:24 PM

header baru!! ^^...
wah..x pernah sha rasa lagi camni

October 3, 2012 at 11:01 AM

heee, terima kasih! terasa poyo plak pakai header gambar kawin. hahahaha. kalau nak rasa, nanti sheila buatkan ye :)

October 3, 2012 at 11:22 AM

Awww!! u make me hungry now...

October 3, 2012 at 11:27 AM

hahahha sorry yuyu. tak sengaja :p

Post a Comment