CERITA AYAMAS DI DALAM KEHIDUPAN SUAMI & ISTERI | norsheilasalleh.blogspot.com

CERITA AYAMAS DI DALAM KEHIDUPAN SUAMI & ISTERI

Assalamualaikum...

*set nasi ayam daripada Ayamas*

Gambar diatas adalah gambar sebulan yang lepas. kihkihkih. Sila jangan marah! Suami tunaikan hajat si isteri nak makan nasi ayam Ayamas. Gara-gara ternampak promotion ayam separuh dengan separuh harga. Tak meroyan si isteri tu? HAHAHA. Masa tu teman suami hantar barang kat Hulu Langat. Sanggup si isteri minta balik kerja awal sikit semata-mata temankan suami. Romantik tak si isteri tersebut?? *hiyarkkk >>hentak kepala kat keyboard<<

Cuba pandang gambar kat atas tu balik! Cepat! Korang tengok ayam tu separuh ke suku je? Hangin betul tengok promotion lain, bila beli dapat lain. Apapepun, terima kasih kat suami. Sanggup bawa isteri makan juga. FYI, isteri tu makan sorang je tau. Baru masuk suapan pertama, suami dah order set lain. HAHAHA. Padahal perut suami sudah dipenuhi makanan. Takpelah. Asalkan diorang bahagia. Isteri tak kisah suami makan banyak kat luar. Kat rumah, isteri control sikit. Sikit je!

Isteri tu sebenarnya ada sedikit masalah. Masalah pemakanan. Susah nak jamah nasi kecuali di waktu tengahari. Bila si isteri tiba-tiba teringin nak makan itu ini, suami cepat-cepat bawa. Risau lah tu isterinya tak makan. hihi. Sekarang isteri tengah puasa sunat. Hujung minggu ni nak tengok berapa kg isteri tu dah loose. huhu. Dan amatlah pantang bagi si isteri tu bila tengok wafer dan seangkatan dengannya. Suka betul makan ini ! 

>> dekat kawasan rumah, harga paling rendah rm 0.20/satu. 
Area lain semua dah RM 0.30 ke atas.

Itulah keinginan dihati isteri sekarang. Miahahaha :)

4 comments

March 14, 2013 at 2:56 PM

semoga ceritanya menggugah kasih sayang suami thd istri

April 25, 2013 at 11:16 AM

terima kasih ya :)

June 11, 2013 at 1:39 PM

tolonglah sheila.. jgn buat teman lapo bole.. hik hik hik

June 11, 2013 at 5:54 PM

hehehe sheila tak sengaja. hihii ;p

Post a Comment