REVIEW 1 : KEMAMAN WITH FAMILY | norsheilasalleh.blogspot.com

REVIEW 1 : KEMAMAN WITH FAMILY

Assalamualaikum...

Alhamdullilah syukur nikmat kepada Allah. Aku dan keluarga berkesempatan pergi melawat makcik (adik mak) di Kemaman,Terengganu. Hampir 3 tahun tak jejak kaki ke sana. And double happiness for me because im bring my husband too. Last jejak sana zaman aku masih solo. hihi. Suami sangat seronok okey! Seronok pasal kitorang layan request dia untuk lepak di tepi pantai. Syok sangat la tu! hihi. Aku pun seronok juga. Dapat sambut Hari Raya Aidiladha dengan family aku. Mak aku mesti bahagia punya ada anak menantu teman beliau ziarah adiknya. Kan?

2 Hari 2 Malam
Inilah perjalanan yang makan masa yang lama. Jem teruk kat highway pantai timur ni. Daripada tol Gombak ke Karak mengambil masa 2 jam kalau tak silap lah. Pastu baru lah suami boleh speed. Gila ngantuk weh! Balik kerja terus siap-siap dan gerak. Pulaknya bawa kereta manual mak. Adoii terseksa suamiku. Sebagai co-driver, aku kena gagahkan diri untuk berborak dengan suami. Adik dengan mak rileks je tidur dan mimpi indah. hihi. Whatever! I tak jeles pun. Seronok dapat jalan-jalan jauh.Hampir jam 2 pagi baru sampai rumah makcik. Syukur alhamdullilah. Selamat sampai. Suami sangat exhausted. Kitorang decide pergi jalan-jalan dan pusing Kemaman pada hari kedua. Disebabkan perjalanan dan banyak tempat kitorang lawati. Akan ada entri review nombor dua. So just posted the pictures. Rejoiced!

Destinasi pertama, Rekreasi Telaga Simpul!

entering to Rekreasi Telaga Simpul
The View
Pondok
Bot
been washed
hubby, mom and aunty Jah :)

Selamat Hari Raya Aidiladha !
semoga kita semua menghayati maksud korban 
dalam ibadah seharian :)

2 comments

November 1, 2012 at 2:10 PM

alololo sweett.. sikit nye gambar.. letak la manyak2..

November 1, 2012 at 2:16 PM

cukuplah satu je, kitorang jarang snap pictures sama-sama. dia banyak jadi model kita je. hihihihii

Post a Comment