Berbaloi Beli Online di Butik NshaModa | norsheilasalleh.blogspot.com

Berbaloi Beli Online di Butik NshaModa

Assalamualaikum...
Alhamdullilah syukur.. Tak sampai 2 hari, aku dah terima parcel daripada Butik NshaModa. Terima kasih Noryn! Pemilik butik ni, adalah kawan PLKN aku... Tak sangka, maju gila butik dia. Dah la masih student lagi, perghhhh tabik spring dekat dia!
sheila shahfiekry
Cik Owner Butik ni berbaju serba hitam tu
*motif sangat buh gambar kawin*
Aku memang pencinta baju pre-loved! Aku dah mention awal-awal kat instagram dia, kalau ada pre-loved ataupun promotion. Mohon tagging aku. hiewhiew. Tak sangka, rezeki aku.. Dapat booking awal-awal baju pre-loved dan promotion yang aku berkenan. Kebanyakkan blaus dijual harga rm25 termasuk postage.. Tapi sebab kami member-member kan, aku dapat beli 4 blaus dan 1 dress hanya rm100 termasuk postage! *mohon jangan jeles* Tak meroyan? Happy sangat kot. Hadi suka dengan blaus pilihan aku. Katanya nampak manis macam artis. Wakakakaaaa, blushing kejap. Niat aku beli blaus sebab nak nampak matang sikit. hehehehe. Selama ni aku suka pakai t-shirt dengan kardigan je. Sebab tu ramai orang masih tak percaya aku ni isteri orang =__=' 
sheila shahfiekry
Aku terima parcel ni petang semalam, waaa macam tak percaya parcel ni gebu... Aku ingat blaus semua macam berat dan tebal. Rupanya, material cotton. Lembut gila babe, sejuk je rasa bila aku test pakai. Nyaris jadi baju tidur je. kahkahkah. Tak sangka, aku nak ubah style. waaaaaaaa
Susah babe nak ubah gaya. Sejak remaja sampai sekarang ni, even pergi kerja pun. Aku kasual gila kot. T-shirt dengan kardigan. Tak pun, jersi dengan jaket office. kuikuikuiiii. Mujur bos tak pernah complain pasal dress up aku. Thank you boss (>____<)
Ingat nak bagi teaser je.. Atas sebab sokongan sebagai rakan dan customer, hati tertarik nak buat review sikit pasal butik ni. Nah, sekeping gambar untuk tatapan korang. Kot-kot lah ada yang berminat nak beli. Tapi bukan dalam gambar ni tau, ini semua aku punya. hehee. Korang boleh usha dekat instagram atau facebook butik ni. Kat bawah ni, aku bagi semua details. Aku sangat berpuas hati dengan service butik ni. Al-maklumlah ibu dia ada dobi. Masa buka parcel tu, wangi gila kot. Semerbak.. I likeee...
Aku recommended sangat untuk beli online kat butik ni. Sebab aku percaya dekat kawan aku, Noryn. Dia memang terbaik babe..
NshaModa
instagram : @nshamoda
facebook : www.facebook.com/nshamoda
email : nshaboutique@yahoo.com
contact : 019-2041876
p/s : selamat meroyan ye kawan-kawan

49 comments

June 5, 2013 at 1:45 PM

fuh sheila promote smpi rsa xnyempat2 nak g terjah n nak meroyan tgk baju sama2 :P

June 5, 2013 at 2:09 PM

assalam,

memang material cotton selesa dipakai, sejuk dan telap peluh..

June 5, 2013 at 2:30 PM

wah wah.. sekali borong sampai 4... memang berbaloi² ni 5 barang rm 100.00 termasuk pos... okk nnt kt singgah sana..

June 5, 2013 at 2:31 PM

cantik baju :)

June 5, 2013 at 2:32 PM

wow cantik2 ny baju tu...corak abstract kan...boleh la nanti cuci mata kat NshaModa...mana tau ada yg berkenan :)

June 5, 2013 at 2:50 PM

ehemm..noryn boleh kita jd kwn tak... kikiki yana pon ke opis pakai tshirt, jeans & selipar jerk..nasib bos sporting. ***tak senonoh erk etika pemakaian yana...bantai jerk..heheh

June 5, 2013 at 2:58 PM

skrg ni trend smue nak bli online... tp kalau penjual online dpt review mcm ni mmg terbaek laa... konfident org lain nak membeli...

June 5, 2013 at 2:59 PM

alamak...akak kalah sungguh kalau member2 promote pakaian/tudung dsb. kalau dah namanya femfuan kan. hehehehe
cantik2 dress dan blaus tu :D

June 5, 2013 at 3:32 PM

hahahhaaaa, cepat usha. sheila dah meroyan lama kot. banyak baju preloved. murah2 babe. hehehheeee ;p

June 5, 2013 at 3:34 PM

waalaikumusalam bunda. memang puas hati sangat dapat kain cotton yg sejuk dan ringan. hihi ;p

June 5, 2013 at 3:41 PM

hehehe sangat berbaloi! jangan lupa terjah sana. hehehheee :)

June 5, 2013 at 3:42 PM

thank you adik zunah (",)

June 5, 2013 at 3:50 PM

terima kasih wawa.. hehe kalau tengok dekat instagram dia, perghh up to date punya baju babe. heee jemput singgah sana ya (^_______^)

June 5, 2013 at 3:51 PM

hehehe yana ni kelakar lah! hahaha. yana, nanti kalau usha baju kat butik ni. minta la less ke. mention nama sheila ye. insyallah dapat. heee sama pangai lah kita. huhu ;p

June 5, 2013 at 3:52 PM

semuanya hanya dihujung jari bro.hihi. review untuk kawan. apadehal kan.. hehehhee :)

June 5, 2013 at 3:54 PM

hahahhahaa pantang tengok murah dan cantik kan? heeee. terima kasih kak suria. agaknya baby girl ni kott :)

June 5, 2013 at 4:55 PM

huuuuuuuu kelas kak sheila sekarang ni LOL!

June 5, 2013 at 5:56 PM

wah..banyak la baju dia..cantik2 lagi tu

June 5, 2013 at 5:59 PM

takda makna dik oi! hahahhahahaa ;p

June 5, 2013 at 6:04 PM

hee memang cantik2. nanti yumida try la usha butik tu ye. hehehe :)

June 5, 2013 at 6:54 PM

si pok su mesti makin sayang :D

June 5, 2013 at 7:10 PM

wah cantik.. tapi kalau mak budak yg dh kertu cam akak ni boleh pakai tak ?..sesuai ker ..hihiih

June 5, 2013 at 7:12 PM

assalam...wahhh cantiknyeee...even preloved but its still nice.... :) hihihi... sy pon suke preloved gak....boleyla tgk2 Nsha Moda pasni..hihi

June 5, 2013 at 7:28 PM

wahh jeles nya.. cantik tgk dress tue . .

June 5, 2013 at 10:27 PM

Cantik-cantik semuanya tu Sheila.

June 5, 2013 at 10:51 PM

jap pcl nak ushar butik tu...

June 6, 2013 at 1:55 AM

memang comel la baju2 y kak sheila order. kite pun suka pakai blouse. ad mase nnti, kena usha neh. haha.

June 6, 2013 at 11:02 AM

cantik baju2 tu..nak pi usha jugak la...

June 6, 2013 at 11:03 AM

cantik2 baju dia sheila.. suka le plak nengoknya... mahal x?

June 6, 2013 at 11:45 AM

Assalamualaikum Sheila...akak rasa akak dh mula meroyan tgk blaus sheila nih...nti nk terjah jugak la

June 6, 2013 at 1:31 PM

heheheee malu kita :p

June 6, 2013 at 1:32 PM

kak izan, orang dewasa semua sesuai je nak pakai. try lah usha dulu. mana tahu ada yang berkenan dihati ke. hehehee ;p

June 6, 2013 at 1:33 PM

waalaikumusalam yangg. heee sama pemikiran macam sheila. hehee. ok, jum sama2 cantik untuk suami x___________x

June 6, 2013 at 1:34 PM

mai, jgn sedih! cepat usha facebook butik tu! hehehee :)

June 6, 2013 at 1:35 PM

terima kasih kak lynn. hehehe :)

June 6, 2013 at 1:35 PM

hehehe, beli untuk isteri tau! hehehe :)

June 6, 2013 at 1:36 PM

terima kasih Annyss! heee, akak pun tak sangka dapat cantik2 punya. heee. jgn lupa usha k?

June 6, 2013 at 1:46 PM

terima kasih awak. okey2, jgn lupa p usha ya :)

June 6, 2013 at 1:47 PM

terima kasih kak tenku butang! hehee. murah2 je sheila rasa. cuba p tengok dekat facebook butik ni :)

June 6, 2013 at 1:51 PM

waalaikumusalam kak mie. heee cepat meroyan kat facebook butik ni! hehehhehee ;p

June 7, 2013 at 10:21 AM

adehhh.. ida percaya cakap sheila.percaya tapiii.... ida tak percaya dgn diri sendiri.. ahhahaa.. ida suka beli baju test baru beli.. ;p

June 7, 2013 at 6:25 PM

idaaa, hahahhaha. nanti kita p shopping samaaa. boleh dapat diskaunn. hihihi ;p

June 10, 2013 at 5:37 PM

haaaaa,lawa jugak preloved,onie pun peminat preloved jugak,hik

June 11, 2013 at 12:58 PM

shiela ajak akak meroyan sekali eh. haha.. shiela. shiela... akak dulu mcm tu jugak. sejak 2,3 bulan ni tak ade baju baru akak beli. Harap maklum. hehe...

kalo ade rezeki nak la beli jugak satu! yeay. hehe...

June 11, 2013 at 5:29 PM

Cantik dan murahlah dik.. Ha akk pun nak meroyan jugak lah..hihihi

June 11, 2013 at 5:45 PM

haaa samalah kita onie. heeee kat rumah tu boleh kira berapa baju je beli baru. yang lain preloved dan bundle! hihihi ;p

June 11, 2013 at 5:46 PM

hahahha memang sengaja ajak semua meroyan sama. hihihihi. yeker? takpelah. nanti ada rezeki lebih jangan lupa grab satu! ;p

June 11, 2013 at 5:46 PM

hehhee terima kasih kak lynn. hehe jom meroyannn sama ;p

July 15, 2013 at 9:00 PM

mesti terjah ni hehe

Post a Comment