#WW- 22 (SEDARKAH KITA?) | norsheilasalleh.blogspot.com

#WW- 22 (SEDARKAH KITA?)

Assalamualaikum...
sheila shahfiekry
p/s : renung-renungkan sahabat :))


42 comments

June 12, 2013 at 8:56 AM

tq share ingatan utk diri sendiri juga ni

June 12, 2013 at 9:32 AM

Setuju sangat.

June 12, 2013 at 10:37 AM

Nice entry.. :D

June 12, 2013 at 10:50 AM

tu maknya kita tak bersyukur...kita terlaka dengan nikmat allah :)

June 12, 2013 at 11:58 AM

Sekali kita gagal dan jatuh, tak selamanya kita begitu kan? Btw, follow sini :)

June 12, 2013 at 1:17 PM

:') salam zohor mok su . . .

June 12, 2013 at 2:30 PM

syukurr dengan segala nikmat pemberiannya...amiinnn

June 12, 2013 at 2:51 PM

kan......... muhasabah diri...selalu lupa...

June 12, 2013 at 3:08 PM

betul tu dear..kdg2 kita tak bersyukur dgn anugerah Allah S.W.T..:)

June 12, 2013 at 3:11 PM

Btl tu asyik merungut je kite nie ... Cubalah bersyukur sentiasa ;)

June 12, 2013 at 3:58 PM

memang dok baca sambil renung renung..tenung tenung..aihh...sampai termenung dah..tq mengingati....mmg banyak nikmat Allah..kita je yg alpa..diduga sikit dah menggelabah

June 12, 2013 at 5:36 PM

Betul Sheila.. Kita sering lupa dengan nikmat yang Allah kurniakan. Terkadang kuniaan yang amat besar pun kita buat-buat tak nampak..

June 12, 2013 at 5:41 PM

my pleasure KA :)

June 12, 2013 at 5:41 PM

sheila pun setuju kak Akmar :)

June 12, 2013 at 5:41 PM

terima kasih kak lynn sayangggg :)

June 12, 2013 at 5:46 PM

betul Dkna. semoga tak tersasar jauhhh :)

June 12, 2013 at 5:47 PM

betul tu yangg. thanks follow sini :)

June 12, 2013 at 5:49 PM

salam asar mak ndak, heee :)

June 12, 2013 at 5:50 PM

alhamdullilah.. aamiin :)

June 12, 2013 at 5:52 PM

sheyla, betul2. kadang2 kita terleka. harus muhasabah diri semula agar tak tersasar jauh :)

June 12, 2013 at 5:59 PM

aah, sebab tu kita buat self reminder dengan harapan sahabat semua pun renung kembali :)

June 12, 2013 at 6:00 PM

betul kak. sedih kadang2 kalau teringat balik apa yang dirungutnya kita =_______=

June 12, 2013 at 6:01 PM

sama2 kasih kak izan. semoga kita sama2 berubah. insyallah kak izan >_____<

June 12, 2013 at 6:04 PM

ibu, bila syaitan dah mengaburi mata. semua yang baik pun kita mengeluh. astagfirullahhalazim. takutnya jika Allah murka pada kita +___+

June 12, 2013 at 7:03 PM

nice sharing sis
kata2 ni byk menyedarkan kita
kita mudah lupa nikmat yg diberikan olehNya

June 12, 2013 at 10:15 PM

setiap manusia tidak boleh terlepas menghadapi ujianNya. semoga kita sentiasa tabah menghadapi ujianNya yang pasti besar hikmahnya.

June 12, 2013 at 10:20 PM

sangat setuju :)

June 12, 2013 at 10:34 PM

baru sempat singgah sini..maafkn sy. ..perkongsian yg bagus. terima kasih mengigatkan tentang ujian dan dugaan dari NYA.

June 12, 2013 at 11:33 PM

kata2 yg menyentuh hati.. hemm.. betul sheila, kadang kita selalu je rasa mcm x bersyukur.. sedangkan kita x sedar nikmat yg Allah berikan pada kita dh melebihi segalanya sebenarnya kan..

June 13, 2013 at 9:31 AM

buat renungan bersama. kdg2 kita alpa dan lalai. thanks for sharing sheila!

June 13, 2013 at 10:57 AM

my pleasure yumida.. semoga kita saling mengingati untuk kebaikan bersama. insyallah :)

June 13, 2013 at 10:58 AM

insyallah. terima kasih Denaihati :)

June 13, 2013 at 10:59 AM

ye mak :)

June 13, 2013 at 11:00 AM

takpe PCL. sheila tak kisah. alhamdullilah. sheila harap perkongsian ini berguna untuk semua. insyallah :)

June 13, 2013 at 11:01 AM

kak tenku, sheila pun selalu tersasar jauh. mujur ada orang tersayangg, keluarga tercinta yang sudi bantu sheila bangkit daripada menyalahi takdirNya. subhanallah. Maha Suci Allah :)

June 13, 2013 at 11:02 AM

alhamdullilah.. sama2 kasih kak suria sayangggg :)

June 13, 2013 at 12:00 PM

Syukran Jazilan ;)

June 13, 2013 at 2:13 PM

:)

June 13, 2013 at 6:03 PM

allahuakhbar, merenung diri sendiri yang leka duniawi ini..

June 13, 2013 at 6:11 PM

alhamdullilah. dik Alyn semoga kita sama2 amik ikhtibar ye dik :)

June 14, 2013 at 12:51 PM

ujian itu satu rahmat....insyaallah,hanya mereka yg disayang allah diberikan ujian yg besar....

#sedang mengharungi ujian percintaan jarak jauh.harap2 Allah panjangkan jodoh,amin.

June 14, 2013 at 1:36 PM

aamiin.. semoga kita tabah sentiasa ya eca :)

Post a Comment