THE JOURNEY | norsheilasalleh.blogspot.com

THE JOURNEY

Assalamualaikum w.b.t

Raya ke - 7 (Sabtu)
Selepas habis waktu bekerja. Diulang, bekerja *pada hari sabtu yang cukup harmoni* kami dapat invitation rumah terbuka daripada sahabat lama suami. So together gether planned dengan si syafiq @ nab <--- merangkap bestfriend suami. Tepat jam 9 malam bergeraklah kami. hihi. Should be pergi Ampang, taktau pula kawan dah pindah ke Kajang. Makin jauhlah kami berjalan malam tu. Hee. Sesampai pulak, orang yang dicari keluar ke kedai katanya. Segan juga berlama dirumah orang tuanya. Heh! Sempatlah makan laksa. Sedap betul... Habis kuahnya aku hirup. Fuhh!

Aku tumpang layan tv citer Cicakman 2 kat TV7 dengan anak-anak tuan rumah. Hehe. <---selagi tv buka, selagi tu aku kusyuk layan sekali. hahahaha. Hampir sejam kat situ, tanda-tanda kawan tu nak muncul macam takda je. Kami terpaksa minta izin nak berlalu. Mak ayah kawan tu tak kasi. Diorang kesiankan kitorang tunggu anak diorang tak mai2 lagi. Dengan tak rela, kami berlalu pergi lepas pelawa mereka sekeluarga datang open house rumah Nab pada 31 Ogos nanti.

And the journey is beginning.. Kitorang buat planned gila last minute, pergi Genting! Amboiii orang syok beraya g open house, yang kitorang dah lari ke bukit awan. Tehee. Inilah first time aku setuju nak pergi sana. Selama ni aku pangkah habis, al-maklumlah dah jadi isteri ni kena ikut cakap suami. Actually aku gayat naik tempat tinggi ni. Semacam kejang kebas satu badan, eee takutnya Ya Allah. Tengok bus besar main corner maut kat simpang tajam. Fuhh! Aku asyik terpejam mata, tau2 dah sampai. Kihkihkihkih. Kitorang just lepak kat parking, ambil angin sambil makan cheeseburger Mc'donald. hahahahaha. Lepas 2 jam, balik dan tidur puas2 sampai lebam :)

Rejoice the pictures below ~
*abaikan aku yang berbaju jubah*

*singgah beli Mc'd kat Genting Sepah*
*aku dan sahabat baik suami-Nab*
*with husband*
*with husband*
*oh gedik je rasa*
*i love you hubby*

Sekian, wassalam.

4 comments

August 28, 2012 at 11:10 AM

happy nye tgk.. :) semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..

August 28, 2012 at 11:14 AM

terima kasih yuyu.. hee
kita doakan awak pun berbahagia dengan tunangan :)

August 31, 2012 at 7:11 PM

happynya muka ko sheila..:)
semoga bahagia sentiasa...:))

September 3, 2012 at 9:49 AM

terima kasih tiqa..
heee :)

Post a Comment