DOA MELEMBUTKAN HATI | norsheilasalleh.blogspot.com

DOA MELEMBUTKAN HATI




Assalamualaikum w.b.t
Hari ni nak share dengan korang semua doa untuk melembutkan hati orang yang kita sayang. Caranya, baca doa ini dan hembuskan pada tengkuk suami @ isteri @ ahli keluarga ketika mereka sudah tidur...

*Amaran keras - bukan pada tengkuk makwe/pakwe/tunang*
*sharing from Ustazah Nurbaiyah's fb*

6 comments

August 30, 2012 at 10:43 AM

surah ni yang buat saidina umar masuk islam kan. eh kejap saidina umar ek? ke-konfius-an melanda

August 30, 2012 at 3:15 PM

kita pun tak berapa pasti. nanti kita check bali ye Aida :)

September 3, 2012 at 9:56 AM

xley eh kat mkwe. heh heh

September 3, 2012 at 2:05 PM

hahaha tak boleh!
amaran keras ni bilis!
hehehehhee

Anonymous
October 5, 2012 at 10:46 PM

Assalamualaikum kak :) doa ni boleh lembutkan hati ayah saya tak? Saya nak keluar, tapi takut nak ckp dgn ayah.

October 8, 2012 at 9:54 AM

Waalaikumusalam, dik. kalau nak keluar tu tujuan yang baik, insyallah dipermudahkan.

Post a Comment