GENG TAHFIZ KEMBALI BERTEMU DI AWAL MUHARAM ! | norsheilasalleh.blogspot.com

GENG TAHFIZ KEMBALI BERTEMU DI AWAL MUHARAM !

Assalamualaikum...

Salam Maal Hijrah 1434 buat semua umat Islam. Alhamdullilah syukur, kita masih hidup hingga ke hari ini. Masyallah, nikmatnya hidup yang kita kecapi sekarang ini. Malam tadi kami berdua (of course me & husband) terima kunjungan sahabat-sahabat lama suami ketika di tahfiz tahun 2006 kalau tak silap aku.
ni lepas melantak hotdog, nugget cheese dan french fries!
semua dah bersandar-sandar dah, hahaha. opsss suami i tak pakai baju
 Suami, Amin, Syafiq & Nonok (bukan nama sebenar, hehehe)

Aku? Aku cuma tukang tangkap gambar je. haha. You know, kalau kita jumpa dengan kawan lama memang  kita agak pelik. Example bab mengenakan kawan, gelak macam hantu and so on. I saw it last night. Tak pernah tengok hubby gelak macam tu. Sebab lepas kawin ni beliau macam normal je. I mean gembira berpada-pada. Asyik tergelak-gelak je aku dengar cerita lama diorang semua. Hope diorang keep in touch :)

6 comments

November 15, 2012 at 3:24 PM

aah. biasalah, perut dah kenyang. hihihi

November 15, 2012 at 3:39 PM

Biasalah sheila bila jumpa kawan lama ;)

November 15, 2012 at 3:48 PM

tahu takpe. tak kurang lebih perempuan juga. hahaha. sheila pun boleh tahan gila juga. hhihii :p

*malu pulak

November 15, 2012 at 9:20 PM

Salam.. Saya ada tag awak dalam segmen ni..^^ http://www.aimisyahirah.com/2012/11/segmen-blogwalkingfollow-by-jannah-dan.html Memang seronok jumpa teman lama.=)

November 16, 2012 at 10:12 AM

terima kasih tagging saya lagi Aimi :)
tahu takpe, saya pun seronok tgok hubby seronok :)

Post a Comment