SAYANGI IBU TANPA BATASAN | norsheilasalleh.blogspot.com

SAYANGI IBU TANPA BATASAN

Assalamualaikum...



aku tahu dikala ini, adik mesti rindukan mak. Sudah 3 hari ditinggalkan bersama aku dan suami. Tak sabar tunggu mak pulang lagi 2 hari! Hopefully adik boleh bersabar lagi. Nasib baik mak kasi t-shirt mak yang latest ada bau sikit untuk pengubat rindu adik. FYI, adik aku ni yang bongsu ni sangat manja dengan mak. Masih tidur dibawah ketiak mak even dia dah masuk darjah 5. huhu. Semalam aku bawa adik ikut pergi ofis. Kesian sungguh! Bosan tahap ke-18 rasanya. Asyik main game dekat phone je. Nak kasi tengok tv, yang ada kat ofis cuma tv untuk CCTV. hehe. Alhamdullilah, nasib baik kakak ipar benarkan adik tinggal dirumahnya hari ini sementara aku kerja. Entah apalah adik buat time ni.. Balik ni, soal siasat adik. hehehehe :p

2 comments

November 20, 2012 at 1:36 PM

sedihnya...nory pon takleh berjauhan ngan mak...mesti rinduu giler2..hehe

November 20, 2012 at 1:40 PM

tahu takpe Nory. kita pun rindu mak kita.... hihi

Post a Comment