ROMBONGAN KE CAMBODIA | norsheilasalleh.blogspot.com

ROMBONGAN KE CAMBODIA

Assalamualaikum...

5 hari yang lalu, aku dan keluarga hantar mak dan makcik-makcik (adik-adik mak aku) ke Lapangan Terbang KLIA. Diorang pergi jalan-jalan kat Cambodia. Ni rombongan makcik-makcik saja yang pergi okeh. hehehe. Kitorang yang anak-anak mampu mendoakan keselamatan pergi dan balik mereka daripada Malaysia. hihi. Padahal hati memberontak sebab tak dapat ikut. Kekangan daripada segi kerja, duit dan keizinan suami tidak dapat ku teruskan niat untuk ikut rombongan diorang *nangis*

adik, mak, mak cik Jah, aku & along

Selama pemergian mak dan makcik-makcik ke Cambodia, aku diberi amanah jaga adik bongsu aku *sila tengok gambar diatas* aku ok, sebab aku dapat pertolongan juga daripada akak ipar aku sebab tak sanggup nak kasi adik aku tunggu kat ofis aku selama 8 jam, memang sadis gila. hahaha. Nanti aku update lagi citer pasal vacation ni bersama gambar yang menarik ye. Sepatutnya malam tadi dah boleh hantar adik ke rumah mak. Semua dah tertidur awal, pagi tadi baru hantar adik. Muka dia berseri betul! Excited nak jumpa mak kan. Rindu banget lah tu. 5 hari kut tahan rindu. miahahhahaha ;p

souvenier daripada Cambodia (fridge magnet)

DICORET OLEH :

22 comments

November 23, 2012 at 1:48 PM

waaa bestnyer dpt fridge magnet...ade lebih tak?? hahaha...

awk...nak email awk boleh??

November 23, 2012 at 1:57 PM

hee, awak tahu tak. mak saya beli satu je. itupun akak ipar saya punya. saya pun tak dapat. hahahha. tunggulah next year sy pergi kalau ada rezeki dan panjang umur. hehehe.

email? boleh.. sheilashahfiekry@gmail.com :)

November 23, 2012 at 2:07 PM

besnye dapat melancong ke luar ngara :D

November 23, 2012 at 2:18 PM

Cik Matahari - insyallah, ada rezeki lebih semua pun boleh pergi luar negara :)

November 23, 2012 at 2:34 PM

ok...nory ade sent email kat sheila,,,ade receive tak? =)

November 23, 2012 at 2:44 PM

nory, sheila dah terima email nory. sheila da balas and kasi no phone sheila. sheila kena tanya suami dulu ye? hehe

November 23, 2012 at 2:45 PM

waa... best tak g sana.. apa yg menarik ya. best jugak bercuti negara serantau ni kan.. hihi~

November 23, 2012 at 2:50 PM

best, kat sana ada Angkor Wat. bangunan sejarah lama bangsa sana. lagipun dekat Phnom Pheng ada masyarakat Islam. so no worries kalau ke sana :)

*best sgt rasanya, mak kita selalu pergi sana !

November 23, 2012 at 3:27 PM

OK2...NORY DAH BACE....papa hal sheila call nadia ek...sheila tggal ktne?

November 23, 2012 at 3:35 PM

sheila tinggal kat sungai buloh. nory? kalau sheila nak pergi, susah sikit. sbb kereta suami bawa pergi kerja esok. hehehe

November 23, 2012 at 7:22 PM

besnyer g coti2,,

mestilah adik tu suka, muke beseri2,,rindu sgtlah tuh,heheh nangis ke tak selama ditinggal?

November 25, 2012 at 1:06 AM

Insyaallah, lain kali bolehlah Shiela pulak pergi sana..

November 25, 2012 at 1:54 AM

sheilaaa, alaaaaa. dah melepassss. kalau tak boleh jumpa kenal2 kannn. ;) xpe la, nanti kalau ada rezeki kita jumpa k.. alang2, nadia terus follo sheila. mana tau kot2 lepas ni boleh join event pape lagi kan. senang. ;))

November 25, 2012 at 6:19 PM

owh..baru saya tau.awak dah bersuami rupanya.hehehe

November 26, 2012 at 10:42 AM

nangis sehari je, pastu elok. kadang2 je emo sikit kalau org kacau2 dia. miahahahha :0

November 26, 2012 at 10:43 AM

insyallah, kalau ada kelapangan sheila akan join :)

November 26, 2012 at 10:44 AM

terima kasih nadia, insyallah akan datang sheila join event tu. rasa rugi juga tak dapat joined haritu. nanti kita jumpa ye :)

November 26, 2012 at 10:47 AM

hahaha boni- nampak macam budak lagi ke sy? hehehe

November 26, 2012 at 7:15 PM

seronoknya dapat melancong.. kesian awak tak dapat pergi:)

November 26, 2012 at 8:47 PM

sheila duk sg buluh paya jaras ke. Atau sg buluh tg karang?

November 27, 2012 at 9:56 AM

Hee Nurfara,insyallah next time saya pula pergi dgn suami :)

November 27, 2012 at 9:57 AM

TiranaAduka - kat paya jaras, sg bloh. nape?

Post a Comment