GOOGLE GAME : NINJA FRUITS | norsheilasalleh.blogspot.com

GOOGLE GAME : NINJA FRUITS

Assalamualaikum...



Nowdays, memang ramai orang pakai gadget yang canggih-canggih kan? Aku pun tak terkecuali. Dulu, aku suka main game ni kat Iphone akak aku. Memang seronok sebab aku main lawan dengan anak buah aku yang berumur 2 tahun tu. Dia memang expert okeh walaupun dia budak lagi. hihi. Selain daripada iphone, kat google web pun ada bagi free website game yang boleh kita main dekat pc. Canggih mak aikk. Tapi tak berapa syok pasal kalau main dekat Iphone kita swipe buah-buahan ni guna tangan kan. Kalau dekat pc, kena guna mouse dan right click untuk mengantikan swipe pakai jari seperti mana kita guna di Iphone. Aku cuma berjaya score 72 mata je. Sadis siot =.=' whatever lah kan, yang pasti kalau tengah free time masa teatime nanti confirm aku menghadap game ni bagi menghilangkan bosan tahap terjun longkang. wakhahahahha. Anda pernah main? Kongsi pendapat kat sini boleh?

DICORET OLEH  :

4 comments

November 22, 2012 at 7:14 PM

hahah xpenah main lagi,,angry bird selalu lah =p

November 23, 2012 at 9:46 AM

shahfeza - sy tak pernah main angry bird. hahaha. game ni comel!

November 27, 2012 at 2:49 AM

percayalaahhhhh, ni game feberettt nadia ni! :)

November 27, 2012 at 9:57 AM

wahhh nadia pun suka game ni! miahahha samalah kita :)

Post a Comment