Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize | norsheilasalleh.blogspot.com

Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize

Assalamualaikum dan salam sejahtera ...

Pagi yang membawa rahmat dan rezeki yang halal, aku blogwalking sana sini mencari sesuatu yang menarik untuk diamati. Terlalu di blog Cik Buaya yang sedang buat contest Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize. Tergerak hati nak sertai walaupun tarikh tutup 12 Ogos 2012. Apa yang menarik tentang contest ni? Ehem ehem meh nak habaq mai :-
syarat paling senang iaitu korang perlu 
* follow blog Kisah Klasik Azura *
*Like Fan Page ---> CikBuaya (Kisah Klasik Azura) di FB *
* Buat entri tajuk :  Cik Buaya 1st GiveAway : Choose Your Prize*
* letakkan banner GA dan link kan ke entri beliau ini *
* pilih salah satu hadiah di atas *
* tag 3 orang rakan blogger pastikan mereka tahu *
* pastu komen kat entri beliau ini *
* senarai hadiah :
1. Kamera Lomo with film worth RM50++
2. Miss Rose Make Up Pallete worth RM50++
3. Topup bernilai RM50
4. Wang Tunai berjumlah RM50

Amacam? Kalaulah bertuah untuk menang, aku nak Kamera Lomo with film worth RM50++ sebab nak aku suka tangkap gambar dan momentum yang boleh dijadikan kenangan dalam hidup aku. And of course aku nak buat hall of frame kat rumah. Haruslah gempak kan? Semoga rezeki aku join contest ni ada. Amin :)


3 kawan blogger yang aku tag :-

with love and much love,
Norsheila @ Boo

3 comments

July 6, 2012 at 8:51 PM

i've done with a comment. good luck! :)

July 8, 2012 at 3:01 PM

thank you so much darling :)

August 24, 2012 at 9:29 AM

sheila dah like... heee

Post a Comment