ULAT BUKU, KAKI NOVEL, HANTU BUKU | norsheilasalleh.blogspot.com

ULAT BUKU, KAKI NOVEL, HANTU BUKU

Assalamualaikum...

Aku ni merupakan peminat tegar buku novel
segala genre novel aku beli
romantis de amor, sedih gila,
lawak sangat, hantu sana sini
tak lupa, jenis ilmiah.
aku memang hantu novel
kaki novel 
sejak berusia 13 tahun, dah pandai tanya kawan-kawan
sekolah yang mana sejenis macam aku (ulat buku)
setiap hari pinjam buku novel daripada
koleksi kakak-kakak diorang!
Sejak dah bekerja, simpan duit atleast RM50
setiap bulan untuk novel
Novel pertama beli hasil karya 
Ahadiat Akasyah : Katerina & Kasyah Lagenda Berakhir
sequel pertama : Lagenda Budak Setan
aku dapat free of charge (FOC) dari kak ngah!
so just beli sequel kedua & ketiga je.
Seingat aku, masa reti pinjam2 buku kawan tu
aku memang suka dapatkan hasil karya
"Roket Kertas"
aku kagum sesangat dengan karya dorang :)


*gigih la suami kasi satu ruang
untuk simpan buku sebaiknya,
satu rak dia aku rembat!
Aku dah usha almari buku yang nice kat Tesco
jap jap, kasi usha teaser sikit okey *
*lebih kurang lah dgn almari tesco*
*yang ni aku minat sangat-sangat*
*macam ni memang terbaiklah*
*aku takpasti kenapa aku tergamam tengok ni*

Ini sebahagian yang aku google kat internet
dan sangat-sangat berpuas hati dengan almari comel
yang suami kasi. Terharu sangat!
Beliau tau isterinya memang gila buku
*love and hugs - hubby*

p/s : pasang strategi beli buku secara hemah !