PERCUBAAN PERTAMA YANG BERJAYA | norsheilasalleh.blogspot.com

PERCUBAAN PERTAMA YANG BERJAYA

MINTA AMPUN
MINTA MAAF
INI BUKAN NAK KONDEM PUASA 
KORANG-KORANG SEMUA
SEKADAR CORETAN PETANG AKU

*resepi berbuka hari ke-4*
Assalamualaikum...

*maaf gambar tidak begitu jelas*

Alhamdullilah syukur, resepi yang mak kasi
dapat juga aku aplikasikan 
sejujurnya pertama kali cuba buat

**********

First time dapat balik ofis awal
so tanya encik suami nak menu apa untuk berbuka
langsung dijawabnya nasi ayam
pastu aku congak bahagi masa yang tinggal
hingga berbuka
maka aku setuju terus
dalam masa 45 minit 
daripada waktu berbuka semalam,
aku sempat masak nasi ayam, sup kentang,
sambal kicap (versi johor), sambal cili kering
dan ayam goreng bersalut kicap
bersama air manis - oren...
sungguh berpuasa hati dapat masak sendiri
untuk perut encik suami
aku buat lebih semua lauk sebab 
takut lambat bangun sahur!
huew huew huew !
kang ada masa aku kasi resepi :)
*bukan nak tunjuk teror, sekadar berkongsi ilmu*

6 comments

July 27, 2012 at 4:27 PM

nak resipi kak sheila! ^__^
ada masa mehla jenguk entry sha label dapur aishah (kih2 dapur sha la ea)

July 27, 2012 at 4:55 PM

terima kasih sha.
nanti akak update resepi esok eh.
hehhehee jum kita share resepi sama2 :)

July 27, 2012 at 5:06 PM

insyaALLAH..
okey...=)
ada kuih/kek punya resipi..share2 la kak ..hihi

July 27, 2012 at 5:11 PM

setakat ni, akak reti buat karipap je
hahhahahaa yang lain cuma pandai makan pandai complain. hahhaa

July 27, 2012 at 6:19 PM

kira okeyla tu..sha tau ketip2 tepi karipap..kih3

July 28, 2012 at 11:46 AM

hahah
comel tu sha. pasni da boleh pergi next step

Post a Comment