I'VE GOT THE PARCEL ! | norsheilasalleh.blogspot.com

I'VE GOT THE PARCEL !

Assalamualaikum...

Masih lagi sengih daripada lunch hour tadi... 
Masa relief staff kat reseption tadi, 
ada staff daripada Pos Laju bawa parcel! 
*dup dap dup dap* 
tak sabar nak buka kat rumah dengan suami. 
Nak tahu apa kandungannya?
Ni daripada Official Photographer aku lah! 
Ini bermakna album kawin dah sampai! 
Yahooooo *lompat bintang*

Insya Allah, esok aku kasi review okeh!
 *sorry sesangat sebab kawin hampir 2 bulan baru dapat kasi album* 
Aku dah excited sangat ni nak balik. 
Punyalah berjebon aku tunggu kan
akhirnya sampai juga
suami dah excited juga tu masa aku call tadi.
Esok tunggu review okeh kawan-kawan!
*taktau nak cakap apa dah*

2 comments

July 17, 2012 at 11:18 PM

agak lama yerk siap album tu...update taw..tak sabar nk tengok! huhu...;))

July 18, 2012 at 9:44 AM

at this moment,tak dpt nak tunjuk awal review tu. maybe lambat skit kut. tunggu ! heee

Post a Comment