I LOVE DIY ! | norsheilasalleh.blogspot.com

I LOVE DIY !

Assalamualaikum...

Nak kongsi benda best ni! Hehe. Aku dah berjaya buat hand bouquet felt yang aku idam sangat-sangat tu! So malam tadi, lepas siap masak dan kemas rumah. Minta izin suami nak buat kerja sendiri. Pastu terus cari bahan-bahan yang diperlukan. Unfortunetly, iphone buruk aku takleh nak upload gambar thru the USB. Nanti dah topup, aku upload terus masuk gambar. Kasi korang view hasil tangan aku ok? Mengada pulak rasanya, dah kawin pun nak buat kerja-kerja terlebih seni ni. Cousin nak kawin hujung tahun ni, insya Allah aku sponsor bunga tangan dan bunga crepe paper.

Lebih kurang macam ni lah yang aku buat. Tapi bentuk daripada tangan lembut gemalai aku lain sikit ahh. hahahahaha.
tapi impian aku nak try buat yang ini pula nanti
sabar hati naa, ada masa kita 
kasi pusing urat dijari sampai terkehel
buat bunga tangan :)