CONTEST BERAKHIR | norsheilasalleh.blogspot.com

CONTEST BERAKHIR

Assalamualaikum...

Ni nak habaq kat korang, contest aku akan berakhir harini tepat jam 12 malam. Ini senarai peserta & hadiah untuk contest tersebut. Rasanya contest ni kurang menarik perhatian orang. Tapi takpelah, aku suka-suka try je. Terima kasih banyak pada yang sudi support contest aku ni. Korang memang sempoi! Esok akan diumumkan pemenang, dan hanya pemenang sahaja dibenarkan memilih hadiah miliknya. Yang lain, aku kasi rambang aje. hehe. Petang ni nak blogwalking lagi sekali semua peserta yang dah kasi link kat aku. Nak print out dan kasi kat juri dirumah. Huhu. Kalau ada yang sudi join last minute, dipersilakan sangat-sangat.

*thanks again all*

7 comments

July 31, 2012 at 11:48 PM

isyy..nape kata mcmtu.
humble sgt la..
biase la permulaan..bukn sng kan nk tarik perhatian org lain..setidak2nye, ade effort utk organize contest.tahniah...:)

August 1, 2012 at 9:36 AM

akak...bawa bersabar!!

sha doakan yg terbaik utk akak ^__^

August 1, 2012 at 10:35 AM

kirana : thanks babe.. atleast saya berjaya buat.. hehehe alhamdullilah.

sha : thanks a lot! you too :)

August 1, 2012 at 10:54 AM

hihii..Sha pOn terasa nak buat jugak giveaway..^__^..tp x pasti bila..

August 1, 2012 at 10:57 AM

take ur time sha..
akak ingat haritu nak buat lepas raya
tapi tak menyabar punya pasal. hahaha

August 1, 2012 at 11:16 AM

owhhh..hehe.. xpe//
dah berjalan dgn selamatnya kan..^__^
tgh tunggu k.shiela umumkan pemenang nyer..hihihi

August 1, 2012 at 11:28 AM

oraits sha..
just wait for it :)

Post a Comment