GLOWING | norsheilasalleh.blogspot.com

GLOWING

Assalamualaikum...

Aku nak minta jasa baik kawan-kawan
tolong bagitau aku,
adakah pipi aku semakin bulat?
kenapakah sudah ramai
yang berani tegur muka aku semakin membulat
dan sedikit chubby
*sila jangan muntah ye kawan-kawan,
terbatal puasa korang kan, maaf ye*
FYI berat badan aku dah naik 5kg
selepas sebulan kawin
aku pun confius kenapa aku gemuk sekarang?
aku tak makan nasi pada waktu malam
makan cuma tengahari kat ofis,
malam aku masak untuk suami je
errrr...cuma kan
aku suka makan western food mix malay food
contoh ye, makan sambal dengan makaroni
tak kira lauk apa aku masak,
aku mix benda tu dengan makaroni
hahhaa selera aku da pelik sekarang
nasib baik, sejak puasa ni
aku dah tak buat gitu lagi...
hujung bulan ni, boleh cuba timbang lagi
mana tahu, turun kg kan?
*kembang hidung i'olls kan*

*gambar sebelum kawin*
*gambar selepas kawin*

APA KATA KORANG ???

8 comments

July 28, 2012 at 10:43 PM

mmg nmpk kenaikan tuu..
hati gembira dapat bersama..:D

July 29, 2012 at 6:54 PM

hahaha yelah kut. hee

July 29, 2012 at 9:57 PM

hahaha memang tembam

July 30, 2012 at 9:48 AM

aida- yeker?
nampaknya kena diet lagi ni,
hahhaha

July 30, 2012 at 4:59 PM

kaka..sha minx sori x dpt nk bagim pandangn..haha..sebab sama je antara dua pic ni..^__^

mungkin sha x lagi face 2 face dgn akak..tu x dpt nak bezakan..=)

July 30, 2012 at 5:24 PM

ala comelnya sha, takpe la yang...
kalau tengok gambar pun mcm takda perbedaan je. heee thanks

May 15, 2013 at 8:43 AM

sangat nampak . makin comel . asyik senyum memanjang . mana tak datang comel tu :p

May 15, 2013 at 9:57 AM

hahahhaa terima kasih ain. biasa je tu. takda comel pun ;p

Post a Comment