REZEKI DI BULAN RAMADHAN | norsheilasalleh.blogspot.com

REZEKI DI BULAN RAMADHAN

Assalamualaikum...

Ehem ehem.. Aku asyik tersengih je daripada pagi even kerja banyak dan memerlukan perhatian sepenuhnya. Tapi aku sempat blogwalking blog-blog yang updated. Korang boleh tengok sini dan sini. Aku dapat komen feedback daripada tuan punya blogger - Dini. Speechless gila sebab aku tersenarai sebagai pemenangnya. Hadiah RM10 topup. Wooww terima kasih banyak2 Dini dan Random.Org yang memilih aku dan link blog ini.

Bangga sekejap, hehehe.

Pastu...

Pagi tadi aku ada request kat Cik Dilla kat sini. Tiba-tiba petang tengok dia updated ini. Senyum lagi sekali. Terima kasih Cik Dilla sudi layan request kita. Tak sangka gambar awak lukis ni comel. Comel macam saya *perasan gila*


Saya dengan bangganya dah amik URL gambar tersebut, letak dalam widget kat tepi ni. Siap link ke blog awak bagi memudahkan orang untuk terus ke blog awak tanpa ragu-ragu! Thanks again for your description about me. 80% is truth!
tutorial guna FireShot oleh Cik Yuyu gojes !
*baru jadi buat*

4 comments

July 23, 2012 at 6:06 PM

hahhaha terima kasih cik sheilaaa ;D

July 23, 2012 at 6:28 PM

sama-sama awak. heeheh saya dah dipuankan lah awak :)

July 24, 2012 at 9:31 AM

sama pendapat macam sha! =)

July 24, 2012 at 9:42 AM

hai eyesha! hehehe

Post a Comment