CONTEST 'SAYA NAK JUGA! | norsheilasalleh.blogspot.com

CONTEST 'SAYA NAK JUGA!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua ...


Aku berbesar hati join contest blogger http://aliltlebitofeverything.blogspot.com iaitu kembar perempuan bernama Ida Mansor & Iena Mansor yang manis dan cute orangnya!



Syaratnya mudah sahaja :-
1]  Like fan page  -  The Life Of Mansor’s Twin
2] Follow blog The Life Of Mansor’s Twin'
3] Isikan sambungan ayat berikut :  Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’.........
4] Like fan page our sponsor :


 a) Dressuana [supaya korang blh pilih SENDIRI HADIAH yang korang  nak! berdasarkan HADIAH   VOUCHER oleh Dressuana]


b) Edasera Stylish Boutique [supaya korang boleh pilih sendiri hadiah shawl khas kat album yg akan disediakan untuk para pemenang ^.^]


c) Butik Cho Mel [ supaya korang boleh cuci mata tgk barang2 die yang awesome + boleh claim hadiah dgn pemilik butik ni :) ]

Paling penting, judge untuk contest ini dikepalai 
oleh MAK kembar ini :)

TARIKH TUTUP CONTEST :
 07/07/2012

Saya rasa Blog ‘The Life Of Mansor’s Twin’ menarik sebab jaranglah kita nampak kembar yang berkolaborasi dalam satu blog yang sama. Yang penting korang klik Labels nama Ida @ Iena. Aku kagum sebenarnya tengok dua gadis kembar ni sama-sama berjaya dalam bidang modelling. Aku juga punya anak buah kembar perempuan (2 pasang) ! Memang super riuh la bila kita tak dapat nak cam mana satu yang betul dengan nama yang kita panggil. But this twins, rasanya bolehlah nak cam. Diorang pun ada sertakan perbezaan antara diorang sendiri. Anyway blog ni boleh jadi inspirasi kepada sesiapa yang nak jadi model or else untuk rujukan hidup :)
 Iena & Ida
*semoga ada tuah untuk menang*amin*
With love and much love,
Norsheila @ Boo

5 comments

July 6, 2012 at 1:05 PM

hi awak, maseh join contest kitaorng ^_^

insyallah hari ahad t kitaorng umumkan sapa yg menang ya.

p/s - mana butang follower awk? cari2 x jmpalah =.='

July 6, 2012 at 1:25 PM

awak, saya hide button tu. kejap ye, saya open balik :) thank you awak !

July 7, 2012 at 9:43 PM

ok tq..hehe..ingatkan mmg xder butang follower ^^

July 8, 2012 at 3:01 PM

baru buat je sis :)

July 8, 2012 at 3:01 PM

baru buat je sis :)

Post a Comment