2004 SAKSI KAMI BERSATU | norsheilasalleh.blogspot.com

2004 SAKSI KAMI BERSATU

Assalamualaikum...
Rentetan daripada mengundi, aku nak share sikit satu gambar kat bawah ni. Nampak biasa, tapi punya sentimental value buat aku dan 5 teman yang lain. Bersedia untuk membaca ayat jiwang lagi meleleh... kuikui acah je ;p
sheila shahfiekry
Agaknya dah lama aku tak sebut-sebut nama diorang kat dalam blog. Huwarghhh, sorry geng! Tahun 2004 merupakan tahun pertemuan aku dan 5 lagi gadis yang punya otak sedikit mereng dan gila-gila yang amat. Percayalah, aku sayang korang macam darah daging sendiri. Nazatul Fatin, Nurul Ain, Intan Syafiqa, Ain Ruzaida dan Nurul Anne. Sejak tahun itu, kami masih kamceng. Masih lagi contact eachothers cuma jarang jumpa sebab kekangan masa cuti. Tambahan pula aku seorang je yang dah kawin. Waaaaa wiiiiii.. Walaupun dah jadi isteri orang, masih tak menjaminkan aku takkan buat kepala mereng lagi gila sekiranya kami berenam jumpa. Percayalah cakap kakton! hahaha

Memorial yang kami cipta bersama, ukhwah yang terjalin. Sebati dalam diri kami. Tak mudah digantikan dengan wang ringgit mahupun manusia lain. Seutuh tulisan yang kita create bersama di dinding luar kelas matematik. hihi. Sempat la aku minta kawan snap masa mengundi tempoh hari. Terus tag dekat instagram dan fb diorang semua. Memang tergelak lah masing-masing. Semoga kita berjumpa lagi dalam masa terdekat. Insyallah.

Teringat waktu berkahwin tu, mereka lah tulang belakang dalam majlis aku. Thank you my gigirl. Korang the best! Muah muah! Nanti korang kawin, aku nak tolong pulak ye. Jangan tak jemput pulak.Wee ;p
sheila shahfiekry
Eqa, Fatin, Anne, Aku, Farah & Ain 
p/s : i missed our memories, friends ♥

22 comments

May 9, 2013 at 9:56 AM

suweet. terharu baca.. bestkan kalau still contact, saling jumpa sampai sekarang. dan suweetnya gambar kaween.. mana yg lain. ngeee...

::lama tak singgah sini lah. =)

May 9, 2013 at 10:08 AM

hahahhaa sheila sayanggggggggggggggggggg sangat kat diorang ni kak maria. my half kata omputihnya. hihi. malulah nak buh gambar kawin kat sini. cuba tengok dekat blog lagi satu. ada kat situ rasanya. hihi :)

May 9, 2013 at 10:18 AM

Seronok bila ikatan persahabatan yg terjalin tu masih kekal hingga sekarang.. Bukan sng nak jumpa kwn yg ngam 1 kepala ngan kita dan blh susah senang bersama... uhuhu...akk pun rindu ngan kwn2 skolah akk. Dah lama x jumpa cuma dpt wechat wtsapp jerk... :P

May 9, 2013 at 10:21 AM

betul kak lynn. inilah sahabat susah senang saya. hihi. ukhwah camni jangan dibiarkan terputus. insyallah di zaman teknologi canggih ni, kita mudah berhubung sesama rakan. hehehe :)

May 9, 2013 at 11:32 AM

Kawan2 sekolah aku, mmg lama aku tak jmpa. Tapi still contact dkt FB. TQ FB.

May 9, 2013 at 12:02 PM

hihi, takpe. atleast fb banyak membantu kan :D

May 9, 2013 at 2:37 PM

wah, mereka semua ni bff kak sheila ya..:), semoga hubungan persahabatan ini kekal selamanya..

May 9, 2013 at 2:39 PM

tu dia..sedondon pakai baju..sheila..sya dah letak pic kat photobook sya..tgk la kat blog sya..hehe..jgn lupa komen..

May 9, 2013 at 2:52 PM

aah alyn, hihi. thank you alyn mendoakan yang terbaik buat kami semua :)

May 9, 2013 at 2:53 PM

kihkih. haruslah sedondon. thanks pijut. saya singgah blog awak ye. hihii :)

May 9, 2013 at 3:40 PM

hehe..pasal smlm xdpt join ye..xpa..pimpinan sruh org ramai pakai serba hitam sabtu ni tanda protes..democracy is dead

May 9, 2013 at 3:41 PM

really? duk rumah pun nak pakai baju hitam la. hehehe. thanks for info pijut. hihi :)

May 9, 2013 at 5:12 PM

try la kluar..tgk ramai tak yg pakai baju hitam..hehe..

May 9, 2013 at 5:22 PM

insyallah. kalau saya ke rumah mak. pakai seragam hitam. hahahahah

May 9, 2013 at 10:45 PM

bleh ker nti nk tlg kwn2 tu semua time wedding..takut dri tu mboyot pulak time tu...hehe

May 9, 2013 at 11:50 PM

Santekkk sheila kawennnnnn....weeee

May 10, 2013 at 9:47 AM

Wah bestnya...

Bro paling kuat pun duduk serumah sewa dengan rakan-rakan waktu sekolah dulu.

Tapi.... Bro dulu yang kahwin.. dorang masih belum terbuka pintu hati..

Nak buat mcam mana, dulu kami sekolah semua lelaki... T-T

May 10, 2013 at 10:21 AM

hehe. kalau da ada rezeki time, insyallah sheila tolong je QH. kawan-kawan ni lah banyak bantu sheila dulu :)

May 10, 2013 at 10:22 AM

heeee manada cantik, comot adalah. hehehe ;p

May 10, 2013 at 10:23 AM

hehehe kesian diorang. agaknya sebab sekolah semua lelaki kot. insyallah. kita doakan mereka terbuka hati dan bertemu jodoh ye. hehe. sheila sampai skrg masih gila2 kalau jmpa bestfriends, susah nak buang perangai tu ;p

Anonymous
May 10, 2013 at 11:01 AM

so2 sweet lah !

May 10, 2013 at 11:07 AM

terima kasih KA. hihi :)

Post a Comment