VOTE WITH HEART | norsheilasalleh.blogspot.com

VOTE WITH HEART

Assalamualaikum...
Esok. 5 Mei 2013 dikira hari bersejarah dalam hidup aku dan suami. Mungkin juga buat teman-teman yang mengundi buat kali pertamanya. Kerana undi, aku dan suami terpaksa ikut alur asing-asing. heee.

So tonight, aku tidur dirumah mak di Damansara Damai sementara suami dalam perjalanan pulang ke kampung halaman di Johor. Terasa rindu bila berjauhan gini. Maklumlah first time berjauhan. hihihi. Merasa tidur sorang, sambil bawa perasaan rindu pada dia. Harap dia selamat sampai ke kampung. Ni sekadar note dalam blog, mana tahu bakal anak-anak nak tahu bila first time umi baba korang tidur seperated kan? Ini buktinya nak oi. Kerana mahu menjalankan tanggungjawab mengundi demi masa depan.

Tak sabar nak mengundi esok! Undi rahsia? Nasib la suami isteri tak berahsia nak undi siapa. kihkih. Boleh gitu? Atleast kita kenal siapa pemimpin yang disokong oleh pasangan kita. Baru lepas baca newspaper, malam sangat kan. Tergelak aku baca keratan ni. Apa motif pun aku taktau. Korang rasa apa?
sheila shahfiekry
keratan akhbar Metro 4 Mei 2013
Oklah, masa untuk tidur. Sambil-sambil tunggu sms ataupun call dari suamiku yang sedang bermusafir. Last but not least, vote with heart. Be smart people's (^__^)

8 comments

May 5, 2013 at 12:15 AM

selamat mengundi

May 5, 2013 at 12:21 AM

terima kasih mak.

May 5, 2013 at 10:19 AM

salam sis....saya menang dlm segmen GA Aina MAnsor,
http://www.ainamansor.com/2013/05/pemenang-mini-giveaway-by-ainamansorcom.html

dpat topup dari sis...
http://merahsitulip.blogspot.com/2013/04/mini-giveaway-by-ainamansorcom_27.html

May 6, 2013 at 9:50 AM

dear, nanti saya check balik dengan Aina ye. saya busy sikit. awak email details kat sheilashahfiekry@gmail.com ya. kasi link sekali tau :)

May 8, 2013 at 10:54 AM

weee...hehe. agaknya pasni macam mana lah. lagi 5 tahun.woo pastu kita gi undi lagi ! :D

May 8, 2013 at 10:56 AM

kuikuikui sheila tak sabar nak mengundi lagi sekali. boleh tak gitu? hahahhaa ;p

May 8, 2013 at 2:45 PM

bestnya kalau dapat mengundi lagi sekalikan.. meriah dia lain macamkan..

May 8, 2013 at 2:51 PM

tahu takpe. nak2 pula yang first time pergi ni jenis huha banyak kan. heheh :)

Post a Comment