Cer Teka Gambar | norsheilasalleh.blogspot.com

Cer Teka Gambar

Assalamualaikum...
Hari ni aku join cer teka gambar oleh Yumida. Yumida ni rajin join contest, giveaway dan juga sangat rajin buat contest ataupun teka gambar. Hohoooo sangat mencabar bagiku, klu yang diberikan hanyalah barangan jenis tekstil, digunakan semasa bersukan, selesa dipakai terutamanya ketika berjogging dan jika tidak dicuci, ia akan mengeluarkan bau busuk. 
Tamat tempoh meneka gambar adalah 29 Julai 2013 (jam 11.59malam), nak tengok hadiah yang ditawarkan? Usha sini
jawapan aku : tuala
p/s : jom meriahkan cer teka gambar ni :)

16 comments

July 17, 2013 at 12:19 PM

gud luck!~

July 17, 2013 at 12:48 PM

Gud luck sheila ...macam nak try jugak sbb ada satu jawapan dlm kepala ni ;)

July 17, 2013 at 12:51 PM

akak rasa stokin kot..hehehe
btw gud luck dear.. ;p

July 17, 2013 at 1:00 PM

nak teka tapi takut salah..haha...good luck sheila..

July 17, 2013 at 1:06 PM

firda pun rasa tuala :)

gud luck sheila ..

July 17, 2013 at 2:01 PM

Aku teka stocking jawabannya..

July 17, 2013 at 2:14 PM

selamat meneka dengan betul.. hihi

July 17, 2013 at 2:19 PM

ermmm...apa yer.hehehehe

July 17, 2013 at 4:09 PM

tuala ke? hehe gudluck!

July 17, 2013 at 5:19 PM

macam kain kopiah je...
anyway gudluck,sheila..

July 17, 2013 at 5:53 PM

hehe..makasih sudi buat entry
sis berpeluang mendapat hadiah cabutan bertuah
gdluck

July 17, 2013 at 8:42 PM

susahnya nak teka gambr ni ahaha

July 18, 2013 at 12:13 PM

good luck

July 18, 2013 at 12:31 PM

goodluck ya.. :)

July 26, 2013 at 10:04 AM

goodluck

July 31, 2013 at 4:38 PM

alamak! tarikh tamat......grrrrrr melepas... :(

Post a Comment