Siapa Shahfiekry Sebenarnya | norsheilasalleh.blogspot.com

Siapa Shahfiekry Sebenarnya

Assalamualaikum...
Hari tu aku ada cerita serba sedikit tentang kenali Sheila Salim. Tak sangka ramai sahabat-sahabat minta panjangkan lagi entri pengenalan diri. hihi. I is segann, adik-beradik penyegannnn. Cita-cita tak berapa nak besar, pastu belum tercapai. Takkan nak cerita dekat korang semua? pfttt ;p
Seeloknya, biar habis situ lah pengenalan diriku. Aku rasa nak cerita sikit pasal Shahfiekry. Kalau korang perasan domain & header blog ni aku pakai nama Sheila Shahfiekry. Dah banyak kali orang tanya siapa Shahfiekry sebenarnya.

Yang sebenarnya, Shahfiekry tak wujud dan takda lelaki bernama itu dalam hidup aku. hoho. Aku suka nama Shah & Fikri, tapi akal remaja aku advanced lebih. Nak create nama tu jadi unik, maka terciptalah Shahfiekry bila aku gabungan kedua nama tersebut. haha ^^

Mula terjebak dengan dunia blogging ni daripada akak dan adik aku. Depa dah lama joined. Masa awal berblogging, blog ni guna nama Sarkastik Sheila Shahfiekry atau lebih dikenali Triple S sejak 31 Ogos 2010.  Lepas dah tukar blogspot dot com ke dot my, terus bubuh Sheila Shahfiekry je sebagai pengenalan diri yang lebih afdal. Kononnya nak biar sama dengan domain. hahhaaaa

Semangat berblogging diserikan dengan kehadiran Toshiba kesayangan model lama. Aku sayang barang-barang vintage ni. Tapi jodoh tak lama, tak sampai setahun pakai rumah kena pecah masuk. Inilah satu-satunya kenangan gambar laptop kesayangan, kenangan mula berblogging dengan Toshiba ni. Huwaaaa sedihnya :(
sheila shahfiekry
Walaupun laptop ni dah lama meninggalkan aku, aku tetap terus berblogging. Teruskan semangat tapi dah tak boleh nak update kisah-kisah pendek nukilan sendiri kat sini. Masih mengumpul duit untuk beli new pc. Doakan aku ya sahabat semuaaaaaaaaa :)

22 comments

July 27, 2013 at 2:18 AM

InsyaAllah semoga dipermudahkan..nnti beli yg lebih canggih lg drp laptop yg sblm nie yer..hehehe

July 27, 2013 at 10:15 AM

MCD di sisi toshiba..menggoda sungguh! hehe
oooo..yumida ingatkan nama shahfiekry tu nama hb sis sheila...ooooo
yumida start blogging 2009..aktif thn 2011

Anonymous
July 27, 2013 at 11:23 AM

mcm tu ke kisahnyer... singgah baca bila sakit berkurang hari ini

July 27, 2013 at 1:42 PM

insyaAllah . Ameen :)

July 27, 2013 at 1:53 PM

owhhh, ingakan siapa shahfiekry tu... hehehe, dulu ada tertanya juga... nama produk ke apa.. :3

July 27, 2013 at 4:07 PM

ooo itu kisahnya,,,
selamat beblog sheila

July 27, 2013 at 4:24 PM

Yeah..teruskan berblogging Sheila.
Hidup biar indah.

July 28, 2013 at 2:53 AM

dah terjwb skrg siapa shahfiekry..hehe..

July 28, 2013 at 8:05 AM

Salam 19 Ramadhan.semuga cepat2 dapat beli pc baru..hehe =)

July 28, 2013 at 9:04 AM

kenangan mengusik jiwa ni heee

July 28, 2013 at 12:00 PM

laptop tu macam legend je.. lain daripada lain lah.. wah..

sarkastik??hahaha. kenapa sarkastik??

July 29, 2013 at 6:12 AM

Takziah sebab kehilangan laptop kesayangan. Satu hari nanti cita2 you mesti tercapai juga dengan berkat usaha yang berlipat kali ganda. InsyaAllah.

July 29, 2013 at 10:47 AM

Oo baru akak tau..igtkan nama ayah sheila ke hihihi

July 29, 2013 at 1:48 PM

wahhh smart jugak laptop tu....

July 29, 2013 at 2:21 PM

ooooo Shakira pun memang ada sekali2 nak tanya siapa ShahFiekry... now dah terjawab..:)

July 29, 2013 at 3:32 PM

akhirnye.. tau jugak siap shahfiekry tu.. nak tanye tapi takut pulak busy body sangat.. hihi..

July 29, 2013 at 7:23 PM

salam perkenalan, emm saya doakan moga ada rezeki utk beli gadget baru ;)

July 29, 2013 at 8:00 PM

ne g mcd beli minions ehhhhhhhhhhhh.hehehe

July 30, 2013 at 1:15 PM

owh.ngatkan nama husband akak.hehehe..da taw le..hee

July 30, 2013 at 1:16 PM

Assalamualaikum Sheila..baru akak tau ne dtg nama shahfiekry tuh

July 31, 2013 at 8:52 AM

ingtkan nama suami..hahaha..ahak dulu triple s kan..hehe..

July 31, 2013 at 2:46 PM

alahai..kena curi ke laptop tu..sian sheila..dgaan kan..bila kita syg bnda tu, tetiba hilang..

oo..ingatkan tu nama husbnd u..hehehe
konfirm ada ank nti buh nama tu.. :p

Post a Comment