Im Coming Back !!! | norsheilasalleh.blogspot.com

Im Coming Back !!!

Assalamualaikum...
Alhamdullilah, dah masuk tahun baru bermakna naik lagi angka umur. Terasa tua pula >______<  tapi tak mengapa, my hubby tua dua tahun. So kira diri ni muda sikit laaa. kuikui. Bolehhh gitu??? Ni hajat menaikkan satu entri di tahun baru disebabkan terasa nak buat come back dekat blog tersayang. Rindunya nak balas blogwalking dengan sahabat semua. Ada ke yang masih ingat aku? Blog picisan ni?

Ada banyak sebab come back ni antaranya nak langsaikan hutang review blog, hadiah pemenang yang belum dikirimkan sebelum blog akan di-shut down selepas bersalin. heeeeeee. Jangan tanya sebab kenapa aku nak shut down blog. Aku takda sebab tapi minat nak menaip ni macam semakin berkurangan. Aku pernah hilang kawan blog, tu antara kenangan pahit aku. So aku tanak la blog ni jadi penyebab lagi ramai kawan aku pergi jauh. Huwaaaa sedihnya teringat. Takpelah, dah salah aku time tu. Kenalah terima akibatnya. Cuma terkilanlah sikitlah... sikit jeeeeee.............. T______T

sheila shahfiekry

Jadi ibu mengandung ni, banyak mengajar aku erti memaafkan orang dan tilik kembali salah silap dulu. Doakan aku tabah menghadapi lagi 21 minggu lagi ya.. Dan cekal habiskan review blog 2.0, in shaa Allah :)

12 comments

January 2, 2014 at 4:20 PM

amin..
alhamdulillah...welvome back sheila...rindu nak singgah blog nie...

January 2, 2014 at 5:24 PM

good luck sheila.. bawa bawa berehat.. hidup kita kena chill..kesihatan kena jaga dan jangan lupa review blog alkisah.. hahah sempat lagi tu..

January 2, 2014 at 9:53 PM

Selamat tahun baru.. Semoga dipermudahkan segalanya & beroleh kejayaan yg berterusan.. aamiin.
Salam ukhwah 2014.. :)

Anonymous
January 3, 2014 at 10:58 AM

Maaf lama x jenguk. Singgah ari ni & nk ucap terima kasih mendoakan kesihatan saya yer!

January 3, 2014 at 11:13 AM

Semoga sentiasa sihat dan ceria sepanjang kehamilan ni shiela... Kenapa nak tutup plak blog ni... nanti kan ada anak lagi banyak kisah dan catatan momen2 indah tau. Cuma pandai luangkan sikit masa saja... insyaAllah boleh. Pesan saya jangan terlalu leka sangat dengan internet ni... berblog, FB dan sewaktu dengannnya.

January 3, 2014 at 11:32 AM

Welcome back dear!!!!
Gudluck nanti ye..
Takpe Sheila, kalau shut down untuk kebaikan kan......
Apepun still keep in touch okay.. =D

January 3, 2014 at 4:05 PM

jage diri sheila...baby2 jage mummy nnti ;)

January 3, 2014 at 4:34 PM

heee.. nak baca story pasal baby daalam tummy mammy tu.. heee

January 3, 2014 at 5:00 PM

kita berubah ke arah kebaikan. InsyaALLAH ;)

January 3, 2014 at 9:49 PM

Btw, selamat tahun baru :)

January 5, 2014 at 8:13 PM

welcome back dear...semoga baby dan sheila selamat..

January 6, 2014 at 12:18 PM

selamat tahun baru.. smoga sheila dan baby sihat2 selalu..

Post a Comment