KISAH DOLU-DOLU KAMI (",) | norsheilasalleh.blogspot.com

KISAH DOLU-DOLU KAMI (",)

Assalamualaikum...

Wah wah.. Mentang-mentang tarikh hari ini 14 Februari kan. Of courselah i nak cerita sikit pasal kisah cintan cintun. hihi. 2 tahun yang lepas, pada tarikh inilah yang membuatkan aku terpaut dekat suami. hihi. Time tu aku masih single mingle. Masih lagi kaki enjoy dan ramai bff lelaki. hehe. Tapi aku bukan play girl, cuma bestfriends aku terdiri daripada kaum lelaki. And, masa tu ramai orang tengah nak cuba masuk line. hehe. Aku layan, but as a friend lah. Aku tak suka bagi harapan, tapi aku suka berharap dan kejar someone that i like. 

You know, tak semua perempuan suka dikejar lelaki. hehe. Different me than other girls is aku suka mengejar. Yeayy! Bagus untuk kesihatan tau. hahahahha. Ada kena mengena ke? Sila lupakan aje =.='

Aku amik keputusan drastik untuk decided dengan siapa aku nak keluar lepak pada hari ini (2 tahun yang lepas)... Ada yang ajak pergi dinner, teman pergi futsal, lepak-lepak. Aku cuma tunggu someone je hari tu. Hadi Kahar! Kitorang lepak bersama. Kalau kita suka someone tu, automatik kita terasa selesa sangat dengan dia. Tapi masa tu suami adalah sangat keding daripada aku. hihi. Aku tetap rasa selamat bersama dia. Ewahhh kau , tengah feeling-feeling kan semuanya terasa best! Opss!

Masa lepak tu, aku dah mula sedar. Aku kena cuba alihkan perhatian aku hanya kepada seorang lelaki sahaja. Sebab masalah putus cinta dengan dulu-dulu semuanya kerana perhatian aku lebih kepada teman baik berbanding teman lelaki. So aku berazam dalam diri. I need to change my self before i can stand with just one man. Ohhhh kelakar gila masa ni. Berborak tentang life. Dan bertukar-tukar cerita bersama. I can tell him in and out without concern his thoughts on me. Aku memang gamble habis sampai semua bff dah badget yang kami adalah pasangan bercinta walhal masih belum in relationship. 

Tapi se-gamble aku, gamble lagi suami. Dia lelaki kan. Dia lelaki unik pernah kenal. Dia dah feeling kat aku tapi aku belum terpaut 100% lagi kat dia. But he purposed me,  nak jaga aku katanya! Tapi aku sengih je weh. Aku tergamam sebenarnya. Belum ready to be his gf. So kitorang let go topik tu sebab kitorang nak menikmati keindahan malam dekat Dataran Merdeka. hihi. 


Tetapi, sebelum dihantar balik rumah tu. Kitorang dah malu-malu kucing. Mungkin masih terasa segan memikirkan awkward moment. Akhirnya, hari berlalu dengan sempoi... tapi kitorang dah tak panggil aku kau. Terus awak saya. Sejak daripada hari itu, kitorang kira couple lah. Sebab dah tak mention lagi pasal hati perasaan. Simple ek?

DICORET OLEH :

20 comments

February 14, 2013 at 8:43 PM

sweet...

February 14, 2013 at 10:18 PM

kadang cinta tak perlu di ucap eh? hehe ..

February 14, 2013 at 10:25 PM

so romantic n sweet lovestory ..hihii,,sheila..akk da tukar blog baru ye..yg dulu da xde..kalau sudi jom follow..Qasehreena@blogspot.com..:)

February 14, 2013 at 10:57 PM

sweet sangat2....
hehe indah kan bila kenang2 saat manis masa mula kenal en.suami.. bila baca entry shiela ats tu tetiba t'ingat gak memory2 cintan cintun sy dlu2...chewahh...hihi

February 14, 2013 at 10:58 PM

romantiknya..
Pertemuan pertama memang selalu awkward...
Makan pun tak habis..hehehehe ( yang pompuan ler)

February 15, 2013 at 4:07 AM

Romantiknya. Manis untuk dikenang...

February 15, 2013 at 10:08 AM

hee terima kasih kak linda :)

February 15, 2013 at 10:09 AM

betul tu, tak semestinya diluahkan. kalau dah dua hati suka sama suka, insyallah pasti bersatu dengan izin-Nya :)

February 15, 2013 at 10:10 AM

hee malu je orang komen gini. hihi. sheila dah take note! thanks inform sheila kak. sheila follow blog baru akak ye :)

February 15, 2013 at 10:11 AM

terima kasih mama_saly. hee malu lah sheila. takda sweet mana pun. love story org lain lagi umphh agaknya! hehe. kak, update la satu love story akak dengan suami. hehehehehhehe :)

February 15, 2013 at 10:12 AM

manada romantik abg hanif! hahahaha. wahwah tahu aje sheila makan tak habis on first date? abg hanif nujum pak belalang! ahhahahahaha ;p

*lelaki mana tahu rasa segan ;p

February 15, 2013 at 10:14 AM

heee romantik ke ibu? malu sheila! hahaha alhamdullilah manisnya kenangan itu :)

February 15, 2013 at 10:40 AM

bley wat novel nih sheila hihi

February 15, 2013 at 10:48 AM

waaa malunya. memang tak lah nak jadikan novel. buat kena gelak je. hehehehehehe ;p

February 15, 2013 at 11:31 AM

Olololoo sweetnyer malu2 kucing gitu...meowww meoowww...hihi

February 15, 2013 at 11:54 AM

kucing? memang taklah nory. ada kaitkan sheila si penakut kucing dengan kucing? hahaha arnab ok lagi kut. heee!

Anonymous
February 15, 2013 at 3:56 PM

terkenang semasa dulu, hati pun jadi rindu ye hehehe moga terus kekal bahagia selamanyer ye dear

February 15, 2013 at 4:04 PM

amin. terima kasih KA mendoakan kebahagiaan kami berdua. semoga KA dan keluarga juga bahagia selamanya insyallah :)

February 15, 2013 at 5:50 PM

besnyeeee sheilaa, xperlu nak pk lagi.. sayang yang sorang je ,, hmm bile la my prince chrming nak muncul niii hehehe :P

February 15, 2013 at 5:52 PM

heee cepatlah prince charming mar sampai! hehehe. memang sayangku tertumpah buat suami tercinta mar, hehehe :)

Post a Comment