TEST.. TEST.. TEST.. | norsheilasalleh.blogspot.com

TEST.. TEST.. TEST..

Assalamualaikum...

Seminggu aku pergi bertapa. Berhabuk tebal blog ni. Kesian blog. Hai kawan-kawan! Rindu kita tak? hehe. Syukur alhamdullilah, aku dah kembali sihat daripada demam. Dah active ni, sejak semalam lagi. Cuma masih ngada nak typing bagai ni. Memang kelaut habis mood. hahaha. Tapi sayang punya pasal dekat dunia blogging ni, hamba turutkan.

Semalam suami bawa pergi rumah mak. Best sangat, hati bunga-bunga. Mak belikan aku baju peplum. Aku kan belum beli lagi design peplum, tak sangka mak tahu. Mak belikan warna favourite pula tu. Sayang mak! Mak ni memahami sangat citarasa aku. harharhar. Setiap minggu mak memang suka bawa aku pergi shopping, ada je barang aku dapat free tau. Aku pun pelik, asal benda cantik je mak beli kasi aku. Aku ni semua boleh, asal tutup aurat dah memadai.

Ok stop pasal baju peplum kejap.

Hujung minggu ni balik kampung. Rindu kat keluarga mertua. Tapi belum beli pape hadiah birthday mak dengan ayah mertua yang lepas. Ehem! Camne nak cari ekk.. Calling for idea! Idea please..

DICORET OLEH :

9 comments

February 7, 2013 at 2:10 PM

bawak gi makan2, yunk...
tempat special sikit..
hehe

February 7, 2013 at 2:15 PM

makan memang wajib nak p bawak semua nanti. hee. hadiah tu yang taktau nak belikan apa.. hehehe

February 7, 2013 at 2:18 PM

mn gmbr bajunya?

February 7, 2013 at 2:26 PM

malas nak attach sini. belum pakai lagi. hehehhee ;p

February 8, 2013 at 2:50 PM

Waaa. Dot bju free. Syok2..

Hadiah ea... Percutian tuk mereka berdua... Hehe.. *Stailorgverduet*

Xtau jugak sbb xda mak mertua lgi.
=)

February 8, 2013 at 2:58 PM

Baiknya menantu ini...kagum makcik..hehe... Harap dot la idea terbaiiikk.. :)

February 8, 2013 at 3:09 PM

ehh ehehhe makcik ni. malu pulak saya dibuatnya. hahaha. insyallah terbaik :)

February 14, 2013 at 8:07 PM

wah besnye sheila.. hehe mcm anak kesayangan je, eh silap, anak emas kikiki..

February 15, 2013 at 10:53 AM

hahahaha entah, sheila paling rapat dengan mak sejak besar ni. hee. mak memang rajin belikan barang untuk anak2 dia.

Post a Comment