BLOG REVIEW #5 | norsheilasalleh.blogspot.com

BLOG REVIEW #5

Assalamualaikum...

Dah 2 hari delay review blogger. hihi. Termasuk dengan hari ini, aku kena review 9 blogger?! Wahhh boleh pengsan camni. Dengan kekangan kerja yang menimbun. Ohhh. Silalah jangan jemu singgah sini ye (^.^)


Blog pertama : Aku tak pasti samada dia ni Malay or Chinese girl. Yang pasti, dia comel. Blog dia berkisar tentang diri beliau dan rajin follow segmen ataupun bloglist blogger lain. Cara penulisan dia simple, ala-ala bahasa pasar. Jomm terjah dia !

Blog kedua : Pemiliknya bernama Shaila yang comel dan manis. Sukakan bergambar dan sangatlah photogediks! hihi Beliau rajin follow segmen blogger lain dan background beliau warna pink. Ehh korang perasan tak screen shot header dia? Ada gambar Menara Eiffel. Ni confirm masuk wishlist beliau, untuk ke sana kan? hahahaha Nama kita iras-iras lah. hehehe

Blog ketiga : I love the background and the muslimah doodle! Teringin juga nak ada doodle muslimah yang comel seperti itu. hehe. Banyak doa-doa, tips dan petua yang berkaitan dengan Islam di dalam penulisan beliau. Jom terjah beliau, boleh tambah ilmu agama :)

DICORET OLEH :

4 comments

December 3, 2012 at 1:54 PM

semua header cantik2,heheh de mase nk terjah la dieorg ni =)

December 3, 2012 at 2:31 PM

TQ awak,silalah jenguk mereka ye shahfeza :)

December 5, 2012 at 6:51 AM

Tq review blog kita yang x seberapa 2...huhu..

December 5, 2012 at 1:36 PM

sama-sama kasih mawar. tak seberapa pun ni. terima kasih sudi singgah sini :)

Post a Comment