FINGER FOOD | norsheilasalleh.blogspot.com

FINGER FOOD

Assalamualaikum...

Makin hari, makin kerap aku update pasal makanan. Apa cerita pula kali ni? Jom layan..


Macam biasa, aku suka promote makanan yang aku selalu beli. For example tepung sesedap KFC, meletop kau mesti ramai cuba kan. haha. Aku takda amik mana-mana loyalti untuk promote barang sebab sharing is caring kan. hihihihihi. Kebiasaan pada setiap awal bulan, kitorang akan shopping barang basah kat Tesco. Antara yang wajib ada dalam peti sejuk adalah nugget, hot dog, french fries sebab :-
  1. Paling senang nak goreng
  2. Takut ada tetamu datang tiba-tiba
  3. Budak-budak, tak lupa mak bapak budak confirm suka lahap *be honest pleaseee*
  4. Aku suka makan #FF lepas dinner, hehe *___*
Ada 2 jenis nugget cheese yang terbaik aku suka beli :-
*Brand Farm's Best , RM14 lebih
*Brand Nutri Plus , RM10 lebih

Aku nak tekankan kat sini, brand FB tu mahal pasal nugget tu penuh isinya. Sedap pasal cheese dia banyak. Brand NP harganya murah sebab isinya kurang sedikit dan cheesenya kurang juga. Overall dua-dua brand ni aku berkenan sangat. Maknanya ada 2 choice untuk aku, masa time sesak dan juga time 'kayo'... haha

DICORET OLEH : 

8 comments

December 7, 2012 at 4:34 PM

fast food mcm ni memang laju je kalau hadap..skali la tu dgn nugget ke hotdog ke..kan? hehe..

December 7, 2012 at 4:40 PM

sheila pun laju kalau dihadapkan FF ni. hiihi aah, hotdog, nugget tu dalam golongan FF :)

December 7, 2012 at 8:44 PM

tempura sedap.. sheila akak keje gomen ..dh hujung thn tue yg gaji masuk lambat uhuh

December 7, 2012 at 10:32 PM

kan, nadia ponnn. biasa pagi2 nadia goreng benda alah ni buat brekfast. ;p

December 8, 2012 at 9:57 AM

owh..ada cheese jugak rupanya?? wah.. memang sedap tu

December 10, 2012 at 10:37 AM

ohh camtu ekk sistem pergajian gomen.

December 10, 2012 at 10:38 AM

sheila tak kira masa, asal boleh masuk sheila goreng. hehehehehe

December 10, 2012 at 10:40 AM

haruslah ada boni. sedap ni daripada yang kosong. hihi

Post a Comment