TUMPANG KASIH | norsheilasalleh.blogspot.com

TUMPANG KASIH

Assalamualaikum...


Gambar kat atas ni anak buah, nama dia Luqman. Comel dan degil. Tapi dia pandai tau, tak suka menangis dan sangat senang nak jaga dia. hihi. Aku suka peluk dan cium dia! Bau baby sangat sedap dan nyaman rasanya. hehe. Sekarang, abang dia yang berumur 2 tahun tu (pelat) dah panggil dia Maman. Comel to the max !

Hanya dioranglah tempat aku menumpang kasih sementara belum ada rezeki anak daripada Allah. Mak aku sangat rajin pergi rumah my sis semata-mata nak jumpa 2 cucu lelaki beliau ni. hihi. Aku doakan akak aku cepat-cepat dapat baby girl pula. hehe. Tak sabar nak belikan barang mainan untuk diorang! I love you nephew! Hubby too :)

DICORET OLEH : 

4 comments

December 31, 2012 at 3:24 PM

Comelnya...xpelah esk2 giliran Sheila pulak kan... :D

December 31, 2012 at 3:32 PM

insyallah, doakan sheila. tak sabar nak ada baby.. hihi :)

January 3, 2013 at 2:37 PM

hehe comelnya,,takpe2, pasni giliran akak pulak tau,,amin=)

January 3, 2013 at 2:40 PM

hihiii terima kasih peeja doakan kita. insyallah, mudah-mudahan dimakbulkan Allah Taala :)

*comel cam Moktie dia tak? hihi ^^

Post a Comment