SWIPE OUT | norsheilasalleh.blogspot.com

SWIPE OUT

Assalamualaikum...

Ini adalah kegilaan ku. Orang sibuk update cerita semasa, aku kasi korang layan cerita game. huhu. Kepada user Iphone, aku rasa mesti korang ada download game ni kan? hihi. Aku siap boleh lawan dengan suami main game untuk dapat highscore. hahaha. And now, currently di level yang ke-27. Power tak? *iyakan ajelah* hahahaha. Simple je,need to swipe the zombie. Tapi kalau salah swipe manusia, boom kebabommm mati. hehe. Kau swipe kena leher zombie tu boleh dapat markah tinggi tau.

Setiap kali main aku excited. Nak-nak pulak suami kat sebelah tumpang tengok, perghhhh lagi kembang hidung sambil ber-game. Siapa ada game ni? Kongsi sikit dah level berapa sekarang? Aku jumpa blog amoy cina dah reach level 73 dengan total score 513,994. Ini link amoy tu. Hebat dok? Kagum banyak aku kat dia! Aku bajet-bajet sampai level 30 nak stop. Kasi chance dekat suami/adik/anak buah aku main pula. Nampak gayanya aku nak reach juga level cam amoy tu. hahahahahaha. Agak-agak korang tercapai ke hasrat ntah pape aku ni?

muka depan
aku pakai darah warna hijau, my fav 
meletop kau zombie !!!


DICORET OLEH :

6 comments

December 15, 2012 at 10:01 PM

main game memang besttt. ketagih. hihi.. tp mar xde iPhone :(

December 16, 2012 at 3:55 AM

Anak2 je yang main. Kalau ibu yang main, bimbang anak2 tak makan. hehe..

December 16, 2012 at 2:05 PM

heheh mcm best je,,saye main cure the zombie kat lappie ni, syok gak =D

December 17, 2012 at 9:55 AM

hahah tahu takpe, jgn main game sampai lupa nak makan sudahlah. hahaha mar pakai phone apa skrg?

December 17, 2012 at 9:56 AM

hahahaha habislah diorang kalau ibu yang suka main game kan. hehehhe

December 17, 2012 at 9:57 AM

main camne peeja? hihi

Post a Comment