SPORTY MACAM SAYA (^_^) | norsheilasalleh.blogspot.com

SPORTY MACAM SAYA (^_^)

Assalamualaikum...

Mulakan hari anda dengan senyuman dan lafaz bismillah. Jangan lupa untuk berzikir bagi memperkuatkan ibadah kita sepanjang masa. Boleh refer zikir harian yang sheila dah update kat sini.

********************




Alhamdullilah syukur, berkesempatan untuk update entri tentang sandal or whatsoever we named it. Yang pasti, i love sandal to the max! My first sandal sangat priceless. Sebab designnya masih baru dipasaran ketika itu. First time tengok dah jatuh hati padalah harga kauuu boleh menyesal dikemudian hari. After less, dapatlah around RM 65.00 something. Mahalkah? I bought it from Sunway Pyramid.

See the picture below. Nampak ke designnya? Tak dapat nak cari image full. Dan yang paling sedih, lepas kawin kita dah tak gunakannya lagi maka tercampaklah ia ke bakul sampah. tskk tskk tskkkk... Nampak sangat aku bagai kacang lupakan kulit. Setahun perkhidmatan ia digunakan walaupun koyak sikit. Aku minta mak tampal balik plus jahit mana yang patut. Hahahaha. Gitulah al kisahnya yang tragis kerana mempunyai aku sebagai tuannya. Ecehh dah macam buat karangan autobiografi 'aku sepasang sandal', miahahahhaha ;p



DICORET OLEH :

6 comments

December 14, 2012 at 8:47 AM

aku sepasang sandal.. mula2 aku ditempatkan bersama rakan2 ku di dalam sebuah tempat berkaca,lalu datang seseorang membeli aku.. aku dibelai & dimanja selama bertahun2.. hihi akhirnya, tuanku mempunyai kekasih baru, aku tdk lg digunakan.. sobsob.. hihi :D

December 14, 2012 at 9:40 AM

hahaha itulah al kisahnya. mesti ramai yang suka buat karangan autobiografi kan? sebab boleh tulis pelik2 je. hahaha :0

December 14, 2012 at 11:22 AM

cantiknye akak,,hehehee kalau saye pakai kasut smpai tcabut bru tuka lain, setia tak?hahah heruslah

December 14, 2012 at 11:35 AM

hahaha terima kasih peeja, wahh lagi setia ni! hehee. haruslah kan, kita jaga baik2 barang kita bolehlah pakai selama yang mampu. hihi :)

December 14, 2012 at 5:41 PM

dapat laki lupa sandal. ok la tu, hahaha

December 14, 2012 at 5:45 PM

hahahaha suami terlebih menawan hati dan kalbu, miahahhahahahaha ;p

Post a Comment