SEDIKIT PERUBAHAN SAHAJA =.=' | norsheilasalleh.blogspot.com

SEDIKIT PERUBAHAN SAHAJA =.='

Assalamualaikum...

Macam tak ada perbezaan pulak sejak kawin ni. Masih keding dan kurang berat. haha. Mampu naik 2.9 kg je? Memang kena gelak je dek suami. Camne nak naikkan kg?


.
.
..
..
...
...
....
.....

 Kita makan banyak pastu membuang pula. Nak simpan lama-lama macam tak sudi je perut ni. hihi. Tapi aku tak makan nasi malam kecuali makanan ringan je. hihi. Silalah kasi petua untuk kuat makan. Vitamin pun tak jalan weh...
  

inilah buktinya ...




DICORET OLEH : 

20 comments

December 11, 2012 at 2:05 PM

Akk pulak hubby akk yg xnaik berat mkn mcmana pun tetap maintain jerk kdg2 sedih jugak nnt org igt akk xpandai jaga plak..dah jenis yg xnaik badan...sbbtu akk pun xblh gemuk nnt x balance hihi...xpelah dik esk2 da berank naik lah tu..yg penting sihat tubuh badan... (^_^)

December 11, 2012 at 2:18 PM

Boleh usaha lagi...
esok2 sampailah hasrat hati :)

December 11, 2012 at 2:23 PM

terima kasih yangbaik. insyallah semoga membuahkan hasil :)

December 11, 2012 at 2:24 PM

Tahu takpe, org tanya suami sheila nape bininya kecil sangat. hehehe. hahha suami sheila badannya naik gila2 kak. dah besar sangat cam org bina badan. hehe. sheila harap sihat walafiat sentiasa (*___*)

December 11, 2012 at 2:28 PM

ambik lemak nora ni haaaaaaaaaaaaa, hik3 kembang betul pas kawen

December 11, 2012 at 2:32 PM

camne nak sedut lemak kak noraaa???? hahaha untunglah kembang, sihat walafiat + bahagia sangat kan. sheila je macam tak sihat sangat ahhaha *__*

December 11, 2012 at 3:23 PM

hahah ok la tu kak, nah ambik lemak saye sikit nih,,xnk menurun pulak die,,cepat ambik,kekekeke

December 11, 2012 at 3:36 PM

kuikuikui peeja ni. kalau betul nak kasi, sila transfer lemak ke gmail akak. hahaha :)

December 11, 2012 at 4:46 PM

saya pula mahu sangat jadi kurus..banyak lemak di perut..
tapi skrg dah turun sikit sbb anak menyusu

December 11, 2012 at 4:52 PM

insyallah mama rey, boleh kurus lah tu. tunggu masa je. bersabar ye :)

December 11, 2012 at 6:18 PM

KA singgah baca dlm cuti2 mesia ni hehehe

December 11, 2012 at 7:05 PM

bestnyaaaaaa sheila tak gemuk2! nadia nak macam ni jugakkkkkkkkkk T__T

December 11, 2012 at 8:54 PM

okey what size sheila sekarang.. comel je

December 11, 2012 at 9:11 PM

besnyee badan susah naik.. aa jeles2 :P

December 12, 2012 at 9:29 AM

best nyaaa sheila! i pulak susah sgt nak turun!

December 12, 2012 at 9:44 AM

seronoknya KA tengah bercuti! lama ke? hihi

December 12, 2012 at 9:45 AM

silalah diet dengan pantas Nadia! hehehe sheila nak montok sikit cam Nadia pleaseeee :)

December 12, 2012 at 9:47 AM

baru masuk siza M je Aida. teheee :p

December 12, 2012 at 9:48 AM

sheila lagi jeles orang badan berisi. hihi. sheila macam tak cukup makan je. hehehhee :p

December 12, 2012 at 9:52 AM

tak berapa best lah Mawar! hehe. Insyallah boleh turun, you try kurangkan makan nasi waktu malam. hehe :)

Post a Comment