Menang Tudung Bawal Aidijuma | norsheilasalleh.blogspot.com

Menang Tudung Bawal Aidijuma

Assalamualaikum...

Alhamdullilah, walaupun ianya sehelai tudung bawal namun aku tetap rasa bersyukur sangat. Tak sangka bertuah dan murah rezeki menang tudung aidijuma warna hijau kesukaanku daripada blogger Kak Adyna


Kita saja-saja je join, tak sangka bila dengar keputusannya nombor kita naik. Muahahhaa. Kak Adyna, terima kasih banyak. Sudi nak beri tudung cantik ni, semoga bertambah murah rezeki akak sekeluarga (",)

Nahh gambar contoh tudung bawal aidijuma warna kegemaran, cantik tak? Cantik tak? Kalau aku buh gambar sendiri, risau korang muntah hijau je. kuikuikuiiii. 

22 comments

February 10, 2014 at 12:07 PM

cantik tudungnye..tahniah sheila..

February 10, 2014 at 12:23 PM

Tahniah, Cantik tudung AJ ni.

February 10, 2014 at 12:24 PM

tahniah

February 10, 2014 at 12:36 PM

waahh.. rezeki february nmpk nya.. congrats ! ^^

February 10, 2014 at 12:58 PM

Wahh tahniah sheila.:)

February 10, 2014 at 1:48 PM

Alhamdulillah..murah rezeki sis :-)

http://www.ibuzara-corner.blogspot.com/

February 10, 2014 at 1:50 PM

salam. tahniah akak :)

February 10, 2014 at 1:55 PM

bestnyaaa.. tahniah sheila...

pstt: kimchi husband akak pos hari ni ya..

February 10, 2014 at 2:15 PM

tahniah sheila... makin anggun le dengan aidi juma ni...

February 10, 2014 at 3:24 PM

tahniah.. rezeki anak.. tapi cantik la tudung ni.. berkenan la pulak..

February 10, 2014 at 3:44 PM

congratulation...semoga dipermudahkan lagi rezeki lagi selepas ini...

Regards,
-Strider-

February 10, 2014 at 4:36 PM

tahniah ^_^ rezeki

February 10, 2014 at 5:03 PM

tahniah sis..
walaupun sehelai tapi sungguh bermakna :)

February 10, 2014 at 5:06 PM

assalamualaikum shiela...tudung aidijuma ni mmg cantik2 semuanya...:)

February 10, 2014 at 7:30 PM

wah tahniah sis sheila..mmg rezeki baby..hihi
cantik tudung tu sis
Sertai Segmen Jom Beramah Mesra
Sambil berkenal-kenalan, peserta bakal memenangi hadiah.
Menawarkan hadiah:
Tafsir pimpinan Ar Rahman kepada pengertian Al Quran, Jam tangan 2x, Dress & Fridge magnet 2x.
Jom meriahkan bersama! Jemput join :)

February 10, 2014 at 8:54 PM

tahniah..;-) rezeki baby.... dah scan blom? ;-)

February 10, 2014 at 8:56 PM

tahniahhh!!! bawal adijuma tuuuee

February 11, 2014 at 5:22 AM

Hihi warna hijau dia mmg cantik sgt , nnt tempek la pic sheila :) tak muntah hijo nye ;)

February 12, 2014 at 4:49 PM

Alhamdulillah...seronoknya dapat hadiahkan...

February 12, 2014 at 5:02 PM

cantik..wahhh bestla dapat menggayakan tudung adijuma tu..congrats!

February 13, 2014 at 7:59 AM

Tahniah sheila.. mmg cantik color tudung nie.. =D

February 13, 2014 at 9:36 AM

Teringin jgk nak tudung ni..xder keleksi lagi..

Post a Comment