Mom Baby Bazaar (SACC Mall) | norsheilasalleh.blogspot.com

Mom Baby Bazaar (SACC Mall)

Assalamualaikum...



Maaf, kalau tak nampak gambar boleh klik untuk tumbesaran ya. hehe. Nak jemput mummy-to-be datang ke :-

tempat : SACC Mall Shah Alam (concourse area) 
tarikh : 8 & 9 Februari 2014
masa : 10.30 pagi -10 malam

Ada banyak acara, hadiah dan barang menunggu anda. Aku dapat inform daripada Marrisa Shoppe, so korang jangan lupa datang. Boleh jumpa kat sana ya (^____^)

12 comments

February 1, 2014 at 12:12 AM

Wahh rindunya nak borong barang baby huhuhu :)

February 1, 2014 at 12:16 AM

Oh ada jemputan unk mommy-mommy, selamat malam dear :)

February 1, 2014 at 8:13 AM

menarik niii :)

February 1, 2014 at 4:16 PM

wah hebat nie...:)

February 1, 2014 at 7:24 PM

peluang yg tak patot dilepaskan ni buat bakal para ibu.. hehehe..

February 1, 2014 at 9:18 PM

Entry yang menarik.

Jom singgah awksweetgitu.blogspot.com :)

February 2, 2014 at 4:33 PM

selamat bershopping awak..

February 3, 2014 at 5:41 AM

emmm menarik event ni, take care sheila ;)

February 3, 2014 at 4:01 PM

wahhh...bestnya...plus dah ada anakkan...heee

February 3, 2014 at 6:47 PM

wah bez la..para ibu2 gi shopping ni..selamat ebrshopping sis sheila
Sertai Segmen Jom Beramah Mesra
Sambil berkenal-kenalan, peserta bakal memenangi hadiah bertuah. Jom meriahkan bersama! Jemput join :)

February 4, 2014 at 1:45 PM

wow..bestnyer..hehe...tak sabar pulak nak jadi ibu..hehe

February 5, 2014 at 6:34 AM

Borong sheila jgn tak borong nnti.. =D

Post a Comment