Anak Buah Kembar | norsheilasalleh.blogspot.com

Anak Buah Kembar

Assalamualaikum...

Comel tak anak dara kembar ni? Please kata muka macam aku. hiewhiew ;p
sheila shahfiekry
Kenalkan, anak buah kembarku. Syafiqah & Syahirah. Anak kepada Kak Ngah. Rindu sangat dekat mereka berdua. Allahurabbi... MokTie rindu sangat kamu berdua. Semoga kalian sihat dan membesar jadi anak yang solehah ya (",)

Rasanya selama aku berblogging ni, aku tak pernah up gambar kembar ni kan? Ni cucu pertama dalam keluarga aku, barulah keluar Fahrin dan Luqman (anak Kak Uda) dan in shaa Allah tahun ni seorang lagi cucu akan lahir ke dunia. Pastu lepas raya, Along nak nikah pula. Yeayy dapat kaklong baru... Ohh bestnya. Semakin besar keluarga aku. hehe. Tak sabarnya tahun depan raya belah keluarga aku. Tunggu Abang Bob, Amoi dengan Adik je tak nikah lagi. hihiiii. Adik maybe lambat sikit kot, sibuk belajar nak capai target jadi ustazah. Semoga dipermudahkan urusan pembelajaranmu adik  ~~~

61 comments

March 18, 2014 at 5:42 PM

comel..memg seiras btl

March 18, 2014 at 5:55 PM

alo comel anak dara kembar ni.
seronok ada anak buah. sblm ade anak, blh feeling feeling buli anak buah dulu.hehe

March 18, 2014 at 6:38 PM

alo cutenye tengok budak kembar..suka tengok kembar..yeke sama ke cam shiela..ok la ada iras..dah kata ada talian darah kan

March 18, 2014 at 6:41 PM

Assalamualaikum adikku ..memang comel sangat dua2 si puteri kembar ni..hari tu sheila upload kat IG kan...kak ana doakan sheilapun bakal dapat baby yg comel dan sihat nanti..amin.

March 18, 2014 at 7:24 PM

Alolo comelnya. Geram tgk. Alhamdulillah, makin brkmbanglah family sheila.

March 18, 2014 at 7:53 PM

Salam akak. Comelnyer kembar ni. Sedar tak sedar, kejap ke keluarga boleh jadi besar kan. How fast time flies~

March 18, 2014 at 8:01 PM

comelnya dua beradik ni sheila.. :D

March 18, 2014 at 8:17 PM

wah bestnya ada twins dlm family akak... owh x sabar plak nak mnatap wajah anak akak nanti:P

visa n md :P

March 18, 2014 at 8:19 PM

alooo comelnya mereka, acik sangat suka melihat mereka yang kembar

March 18, 2014 at 8:46 PM

Comel si kembar ni...seronok kan tengok famili kita semakin berkembang. Makin ramai ahli keluarga.

March 18, 2014 at 8:47 PM

comel~~~~~ macam zizie.. hahaha :D

March 18, 2014 at 9:43 PM

EMAK SAYA PON KEMBAR.. TAPI SEORANG MENINGGAL SEJAK KECIL.. SAYA JUGA ADA SEPUPU KEMBAR.. :)

March 18, 2014 at 9:59 PM

Suka kembar sangat-sangat.

Diaorang ni bukan kembar seiras ke, kak?

March 18, 2014 at 10:40 PM

Salam Shila..
Alololo comell sungguh dua budak tiut nie...TIUT MIUT sungguh ..
Mesti best kan ader anak sedara kembar .. nak jugak nak jugak tp nak anak kembar la hehehehee DOUBLES moga membesar sihat cerdas pintar dan sentiasa hormat orang tua..Jd anak yg solehah ya ..Syg dr unty Lya .

March 18, 2014 at 10:40 PM

Salam Shila..
Alololo comell sungguh dua budak tiut nie...TIUT MIUT sungguh ..
Mesti best kan ader anak sedara kembar .. nak jugak nak jugak tp nak anak kembar la hehehehee DOUBLES moga membesar sihat cerdas pintar dan sentiasa hormat orang tua..Jd anak yg solehah ya ..Syg dr unty Lya .

March 18, 2014 at 10:45 PM

Sukanya I tengok kembar, selalu nak anak kembar heheheh.

March 18, 2014 at 10:45 PM

Sukanya I tengok kembar, selalu nak anak kembar heheheh.

March 18, 2014 at 10:46 PM

Sukanya I tengok kembar, selalu nak anak kembar heheheh.

March 18, 2014 at 11:40 PM

Hihii.. comelnya Sheila.. cute..
menabung nuff sini.. :D

March 19, 2014 at 8:04 AM

muka cam xde iras sangat..kite pun nak sangat anak kembar...tapi mak kita pernah lahirkan kembar ,orang kate ank die dah xdapat da...tapi tu seme rezeki kan...

March 19, 2014 at 8:36 AM

wow sheila ; comel2 la sikembar tu , kalau sheila dapat kembar jugak lg bestkan, tak payah nak kena beranak banyak kali..hihi.

#apa pun terserah kpd Allah yg menetukannya.

March 19, 2014 at 8:55 AM

best dapat anak kembar..cuma bab nak menjaganya tu..hihi..

mcm makcik nya.. ho

March 19, 2014 at 9:27 AM

Kembarrrrrr bestnyaaa! tapi family takde keturunan kembar ekeke

March 19, 2014 at 9:46 AM

Comel..bestnya kalau dapat anak kembar kan.. =D

March 19, 2014 at 10:00 AM

sgt comel =)

isi tabung.

March 19, 2014 at 10:01 AM

Asssalammualaikum..shiela,

comel sangat2 bebudak nie.. kan. suka sangat2

mselim3

pls: dapat anak kembar best kan. Doa mselim3 nanti dapat baby kembar pulak.

March 19, 2014 at 10:01 AM

alolololo tomei nye macam makciknye

March 19, 2014 at 10:02 AM

bff mama ada kembar, comel sangat... ni pun comel juga

March 19, 2014 at 10:20 AM

OK, COMEL.. HEHE

March 19, 2014 at 10:29 AM

mmg comellah. dulu2 KA pernah berangan nak anak kembar hehehe... done nuffnang sini yer

March 19, 2014 at 10:34 AM

Seronok kalau dapat anak kembar...comel.
MokTie ni boleh bezakan anak2 buah dia tak? Hehehe....

March 19, 2014 at 10:37 AM

amboi.. comey...
ohh kenal jugak yer dgn mialiana ;)

March 19, 2014 at 11:03 AM

hehehe comelnyaa....

March 19, 2014 at 11:11 AM

comelnya twin ni.. :)

March 19, 2014 at 11:15 AM

comel..seiras...susah nak cam...

akak dtg menbung kt sini jugak..

March 19, 2014 at 11:34 AM

comeynyer ! suka tengok pasangan kembar lagi2 gurl..geram jer !

March 19, 2014 at 11:38 AM

Alolololo comeynya la dua-dua tu dah besau mesti ramai peminat tu ^_^

March 19, 2014 at 12:09 PM

comel + cute dorang ni.. ;)
bila dah bertambah ahli keluarga makin happening jadinya.. nak2 pulak time raya..
akak pulak baru je dapat 2 orang biras bila mana 2 orang adik ipar kahwin baru2 ni.. ;)

March 19, 2014 at 1:03 PM

Alahaii comelnyaaa....teringin nk anak kembar tp mmg xde genetik kembar pun...mimpi je lah hehe :p

March 19, 2014 at 1:46 PM

dah nama pon kembar baju pon sama. hihiii

March 19, 2014 at 2:43 PM

Alahaii...comelnya anak dara ni..baju pon sedondon..syoknya kalau dapat anak kembar kan..

March 19, 2014 at 3:00 PM

suke tgk budak kembar or baby kembar, terutama baby boys,, rase nk curi satu je.. hehe tp tu la tak de keturunan plk.. hehehe

March 19, 2014 at 3:31 PM

comel la..untung dapat anak kembar ni..heheh..

March 19, 2014 at 3:53 PM

uncle pon ada kembar, tahu? serious!

March 19, 2014 at 4:00 PM

comelnya..awak dpt kembar x?hehehe

March 19, 2014 at 4:06 PM

kembar seiras...memang dua2 comel..macam mok tie jugak..

March 19, 2014 at 7:39 PM

comel.. kembar seiras pulak tu..

March 19, 2014 at 9:36 PM

alaaa comeyy. heee, seakin besar keluar akak . heee, semogaa urusan adik yang yang n ak jadi ustazah berjalan dgn lancar :)

March 19, 2014 at 9:58 PM

comel & beautiful. :)

March 19, 2014 at 10:11 PM

comel..

INTI & INTI for you...

March 19, 2014 at 11:08 PM

dua2 comel :) tapi yang mana satu yg lagi tua? main agak, yg belah kiri kan?

March 20, 2014 at 7:56 AM

comelnya kembar nie,hehehe...ada harapan dapat kembar tak sheila...hehehe

March 20, 2014 at 8:35 AM

Comel... teringin anak kembar... :)

#sudah follow sini.. :)

March 20, 2014 at 1:26 PM

Bestnye kembar

March 20, 2014 at 3:37 PM

mcm adik akak yg bongsu tu, kembar seiras jugak..xtau la sape mewarisi dpt anak kembar ni. hehe

March 20, 2014 at 10:21 PM

Ada baka kembar yer... ahaaa ada chance nk dpt kembar gak tuh.... kekeke...

March 21, 2014 at 11:56 AM

best nya kalau dpt anak kembar .. semua nak sama ^^

March 22, 2014 at 12:57 AM

kembar..? waaa....
burung biru je keluar.. klik jugak... :)

March 22, 2014 at 8:56 AM

wahhhh.. cuc ptama family kembarrr.. comel ! =D

March 24, 2014 at 10:18 AM

Assalamualaikum...
mmg seiras wajah sheila..yg kanan tu

April 6, 2014 at 12:58 PM

best nye kembar.. zura skrg suka tol tgk anak perempuan comel2.. maklumlah anak2 zura semua lelaki kan...

Post a Comment