DAKWAH CARA HAFIZ HAMIDUN | norsheilasalleh.blogspot.com

DAKWAH CARA HAFIZ HAMIDUN

Assalamualaikum...
Pernah tak korang dengar nama beliau? Penyanyi nasyid kumpulan UNIC dulu. Pastu bergerak secara solo, dan berjaya buat lagu-lagu zikir yang sedap didengari. Aku rasa macam pernah post pasal beliau sebelum ni. Mana ntah, takleh jumpa lak. Baca kisah beliau dalam surat khabar baru-baru ni. Sedih tau. Alhamdullilah beliau berjaya dalam hidup sekarang. Syukur. Kat bawah ni gambar CD beliau yang aku beli. Daripada dengar radio putar lagu merepek raban, better dengar zikirullah.
CD zikir beliau adalah - Terapi Diri.
Murah je, dalam rm25 kalau tak silap. Aku beli dekat Jejantas Sungai Buloh. Bagus dengar ni, boleh belajar zikir gak. Dapat pahala tau. Siapa taknak kan? Jomm sama-sama perbaiki diri :)
DICORET OLEH : 

24 comments

March 11, 2013 at 11:39 AM

Al-Quran Pelangi ! Ready stock ;) http://bit.ly/10AVN8H

March 11, 2013 at 11:41 AM

oh yeahhh :)

March 11, 2013 at 12:03 PM

Akk suka dgr zikir dia...best.. Selalu dkt channel 106 ada.. :D

March 11, 2013 at 12:11 PM

aah, sedap dengar kan kak lynn..

March 11, 2013 at 12:12 PM

akak suka dengar lagu zikir2 die..best menusuk jiwa..huhuhu

March 11, 2013 at 12:16 PM

aah, daripada tak biasa berzikir siap boleh hafal kan. melodi yang hafiz bawa ni menusuk sangat ke kalbu. hehehe

March 11, 2013 at 12:20 PM

suka dgr alunan suara HH ni

March 11, 2013 at 12:23 PM

KA pun suka ye. hehehe ♥

March 11, 2013 at 1:12 PM

orang cakap muka dia mcm ayah saye. Bila saye tengok betul2 ,mmg same. Cuma ayah saya hensem lagi. *Haha puji ayah sndr XD*

March 11, 2013 at 1:33 PM

wahhhhhhhh dah buat album solo rupanya.. terbaekkkk :)

March 11, 2013 at 2:42 PM

assalamualaikum shiela...mmg best lagu2 nyer...;)

March 11, 2013 at 2:44 PM

hehe, yeker? Amboii ayah lagi hensem ye. nanti HH dah tua, mesti hensem agaknya. ikut ayah awak. hehehehe ;p

March 11, 2013 at 2:44 PM

aah, heheheheh. memang terbaikkkk :))

March 11, 2013 at 2:45 PM

waalaikumusalam kak masz. hee betul, sedap didengar lagu2 zikir ni :)

March 11, 2013 at 4:34 PM

dh dngar tadi kat Utube.. sedapnya zikir hafiz hamidun ni alunkan..

March 11, 2013 at 4:47 PM

alhamdullilah. sedap kan. hee :))

March 11, 2013 at 5:01 PM

Saya pun suka dengar zikir2 dari hafiz hamidun ni..Ehh..hijaz ke? bukan UNIC ke? hehe.

March 11, 2013 at 5:17 PM

Err rasa cam Hijaz. takpe saya cuba selidik balik ye. hehehe. thanks dear :)

March 11, 2013 at 5:47 PM

Semasa beli buku Sirah Teragung Muhammad dapat CD eksklusif Sirah Teragung daripada Hafiz. Lagu2nya berkaitan sirah Rasulullah. Memang terbaik drp Hafiz..

March 11, 2013 at 5:49 PM

ada buat buku ye? nanti sheila nak carilah ibu. thanks bagitau sheila :))

March 12, 2013 at 11:06 AM

dulu menyanyi nasyid pun kira berdakwah juga kan. baguslah kalau ada anak muda yg mcmni :)

March 12, 2013 at 11:14 AM

aah, alhamdullilah syukur. skrg ramai suka dengar lagu2 nasyid. hehehe

March 14, 2013 at 2:41 PM

jom2 jom sama2 jadi budak baik.. mar pun suke dgr zikir yg hafiz beri nafas baru.. mmg smgt nak zikir :)

March 14, 2013 at 3:00 PM

jom sama-sama baikkan diri. hee. zikir daripada beliau ni sangat sweet. menjiwai sangat bila dengar :)

Post a Comment