GAME : SUBWAY SURFF | norsheilasalleh.blogspot.com

GAME : SUBWAY SURFF

Assalamualaikum...
my first goal, hehe
suami tolong naikkan score
thank you hubby!
Dimasa terluang, suami suka main game. Biasa amik secara free kat play store. Kan banyak game yang famous amous kat situ. Contoh game yang beliau suka sekali adalah Temple Run, Temple Run 2, Subway Surfers, Word Search dan Real Football 2012. 
Kadang kala, kami suami isteri suka bergurau dengan mencabar diri masing-masing untuk create highscore yang marvellous! Setiap game mesti ada penglibatan antara kami berdua kecuali Real Football 2012. Yang tu khas beliau main seorang diri. hehe. Aku inform kat beliau (sambil buat muka seposen dua), score yang aku buat dalam game Subway Surfers tu paling rendah di antara rakan facebook aku. Maka, dengan baik hatinya suamiku cuba pecah lagi rekod. hehe. Daripada nombor ke 22. Sekarang aku di kedudukan 15. hehe. Cute tak? 
Sebenarnya, main game ni boleh meng-rileks-kan diri. Lupa pada benda yang tension-tension. Apa kata, korang take five dekat office tu. Layan game kegemaran korang. Tapi ingat, jangan main sampai lupa diri, tak ingat kerja dan kantoi dengan bos! hehe :) 
DICORET OLEH : 

4 comments

March 24, 2013 at 2:24 PM

haha kalo sya start main kg dari pukul 9 sampai pukul 6 tak sudah2 kak :P

March 24, 2013 at 3:10 PM

tahu takpe. akak lagi lah, kena berebut dgn suami. hahahaha tu tak termasuk kalau balik lg, berebut dgn anak buah semua. huhu ♥

March 26, 2013 at 4:28 PM

Syok kan? Adik Aina score sejuta lebih kot, tak boleh nk lawan dia lagi :p

March 26, 2013 at 5:20 PM

yeker? ok dia gila game! hahahhahaha

Post a Comment