PARCEL DARI YANA | norsheilasalleh.blogspot.com

PARCEL DARI YANA

Assalamualaikum...
Shiseido Mask! Wahwah, sejak akhir-akhir ni feeling macam hape ntah. Rasa nak mengedik, rasa nak tergedik. Grrrrr.. Sebenarnya, jauh disudut hati aku memang dah lama aim benda ni. Tak tahu nak beli kat mana dan kat siapa. Mujur +yana aina jual kat kedai blogshop beliau. 
Ngam pulak time tu ada sales. Normally orang jual satu ni RM 2.50. Yana kasi 5 paket berharga RM10.00 tak termasuk postage! Kelabu terus mata time tu juga. hahahahha. Korang boleh check entri Puan Yana kat sini
Aku order, bayar dan terus dapat. Mudah gila berurusan dengan yana ni. And one thing yang buat aku terharu dengan dia. Aku tak reti guna CIMB Click via my tab. So takleh nak transfer duit. She so believed me walaupun kami tak pernah berjumpa sekadar melalui blog sahaja selama ni. Dia hantar barang, aku bayar kemudian. EH? Ada ke orang lain bukak blogshop online camni? Non hado! Nehi! Aku terharu betul dengan Yana.
Selang sehari lepas aku berjaya buat transfer duit tu, terus dapat parcel mask. Siap ada gift lagi tau. hehe. Terima kasih banyak-banyak Puan Yana! Insyallah kalau ada duit lebih, sheila order dengan yana lagi ye :)
DICORET OLEH : 

12 comments

March 21, 2013 at 9:13 AM

lepas ni makin gojes la puan sheila ni tau...

March 21, 2013 at 9:39 AM

kahkahakh,zana perli ekkk ;p

Anonymous
March 21, 2013 at 10:39 AM

wah mkn jelita lah nanti yer hehehe

March 21, 2013 at 10:41 AM

hahahha KA ni, makin jelita tu sheila taktahu la. yang bestnya, blackhead dengan whitehead takleh singgah lama2 kat muka. hehehe

March 21, 2013 at 2:02 PM

akk pun beli gak tp blm pakai lg :D

March 21, 2013 at 2:14 PM

hehehe. beli kak, mana tahu masih murah lagi dengan yana . ehhehehe

March 21, 2013 at 2:45 PM

Mcm best je sheila! nnt bley la review psl mask ni, tnjk gamba b4 n after eh?! ;)

March 21, 2013 at 2:50 PM

hahahhaa. best sangat! gambar? okey nanti sheila cuba buat ye untuk awak. ihihi. malu pula nak review benda ni. hitam legam i tau ;p

March 21, 2013 at 11:05 PM

saya baca jugak merata orang kata mask tu best !! :D alaaa nak beli jugak lah macam ni !!

March 22, 2013 at 10:06 AM

hehehe. belilah. try sekali. mesti suka punya :)

March 22, 2013 at 12:12 PM

dah lama x pakai mask. hehehe. mesti bertambah cantik awk pasni :D

March 22, 2013 at 12:25 PM

hahaha manada kak oi, setakat blackhead dgn whitehead menghilanglah kot. kan? hehehe

Post a Comment