MATTA FAIR 2013 #2 | norsheilasalleh.blogspot.com

MATTA FAIR 2013 #2

Assalamualaikum...
Bananananaaaaa!
Inilah dia peneman aku masa Matta Fair hari sabtu yang lepas. hihi. Kami bertiga sekali dengan suami Nadia, Syafiq. hehe. Kesian kat diorang, sebab aku terlewat sampai gara-gara jem gila kat Jalan Kuching tu. Pastu first time pula masuk PWTC ni. Haiyooo..
Nasib baik, ada geng yang tersesat gak. Aku ikut diorang masuk PWTC melalui dewan sama-sama sebab aku sangat takut okey! Aku ni rabun orangnya, spek mata tertinggal kat rumah mak hampir 2 minggu. So aku perlu berhati-hati sangat hari tu. Suami cuak gila nak lepaskan aku berjalan seorang tanpa spek mata. kihkih. 
Alhamdullilah, senang je nak jumpa diorang. Aku bersyukur bukan kepalang. Dibuatnya aku sesat lama, mau nangis berciciran air mata kat PWTC tu kan. Boleh jatuh saham camtu! huhu. Nadia dah siap-siap belikan tiket masuk, rm4 seorang. Tiket tu cam tiket nak masuk Genting Theme Park. Tapi warna dia pink sangat, auw auw! Kena tampal kat pergelangan tangan. 
Terus dapat beg recyle, dan kami meneruskan perjalanan. Ramainya umat manusia. Kitorang terus ke Hall 3 untuk usha-usha percutian ke Sabah dan Sarawak! Banyak gila pamplet aku kumpul sepanjang lalu kat sini. Aku rasa kau tadah tangan je, orang bagi pamplet tau. Ya Rabbi, lenguh betul nak bawak segala pamplet tu, tapi aku cover macho lagi. Pastu masuk Hall lain, survey tempat untuk ke oversea. Seronok sangat jalan dengan Nadia, tak puas rasanya. Terima kasih banyak kat Nadia dengan Syafiq sudi teman aku hampir 2 jam sementara mak aku odw datang PWTC. 
Opss terlupa, hehe. Kami sempat tangkap gambar bersama dengan
....
....
...





...
taraaaaaaaaaaaaa!


I terpaksa sorokkan gambar i dengan Tony Fernandes kerana risau korang cemburu je. harharharharhar! So aku attach gambar Syafiq dengan TF ye. hahaha. Ni semua poyo je, Syafiq yang nak sangat tangkap gambar dengan TF ni. Aku? Aku malu (T_________T)
Elok je jumpa mak, terus pergi shopping! Gila tak? Aku sanggup je teman mak shopping, sekaligus aku menumpang sekaki. hihi. Kalau korang nak beli peplum yang ekonomi, harga termasuk dengan postage. Silalah add aku di instagram - Fesyen Manja. hahaaaa. Comel tak nama shop aku? hehe.
p/s : bulan September nanti ada lagi Matta Fair! Jangan lupa serbu ok?
DICORET OLEH : 

26 comments

March 18, 2013 at 2:59 PM

alaa ruginyer tak dapat join korang...
meh bagi sikit pamplet kat nory ..
nak usha2 jgak pakej percutian...
hehehhee

March 18, 2013 at 3:00 PM

wahh bestnyee berjalan2 bersama blogger.. hoho rabun-rabun ayam, ngee bahaya la sheila, nnt terlanggar lubang. hihi. ala kalo xde insta, nak tengok peplum, nak beli nakkk huu :(

March 18, 2013 at 3:03 PM

hehehe, nanti sheila bagi ye. hahahaha. takpe nanti kita outing sesama ye nory. hehehhehe :)

March 18, 2013 at 3:04 PM

hehehe. aah bahaya kan. takda lah boleh sampai langgar lubang, cuma tak cam muka orang je. ahahhaha. mar takda instagram ye? nanti sheila update gambar tu dekat blog ye. tunggu mar :)

Anonymous
March 18, 2013 at 3:24 PM

hhaha,, best nye.. hnsem tony huahuha
ingat kan nak pergi tapi mak ta bg plak, mak g dting ngan ayah,ish3

March 18, 2013 at 3:30 PM

hahahah nampak macho kan tony? heee nanti bulan September pergi Matta tau. ada lagi tu. hihihii

March 18, 2013 at 4:36 PM

Teringin nk peplum..sapa nk bg hadiah free ni??

March 18, 2013 at 4:42 PM

hahahaha free takda mieza! kalau murah ado lah. hehehhee

March 18, 2013 at 4:47 PM

frist time singgah cni,..salam kenal

March 18, 2013 at 5:15 PM

terima kasih izan , sudi singgah sini. salam perkenalan juga :)

March 18, 2013 at 8:16 PM

wahhh bestttnyaaaa

March 18, 2013 at 10:19 PM

sy pon ade g..tp mcm ikan sardin kt PWTC tuh..huhu..btw follow blog nih..naiss blog..hepi blogging.

March 19, 2013 at 1:23 AM

sheilaaaaaaaaaaaaaa, maluuuuuuuuuuu. :P
esok nak tunjuk syafiq la blog sheila ni. hewhewww

March 19, 2013 at 2:39 AM

matta fair ni ada kena mengena ke dengan matta band dari indonesia tu?hahaha :P

March 19, 2013 at 9:54 AM

best sangat makkkkkkk, hehe :)

March 19, 2013 at 9:56 AM

thanks luqman. nama cam anak buah kita. huewhuew! hehe. yeker? kitorang datang awal pun macam susah nak jalan. hahahaha.

March 19, 2013 at 9:56 AM

hahahahhahaaaa sheila malu juga. kuikuikui! haahhh? nanti syafiq gelak besar ohhh. sheila tag gambar ni dekat fb nadia tau. hahaha :)

March 19, 2013 at 9:57 AM

kahkahakha. sumpah takda kena mengena. melainkan nak melancong ke Indonesia ;p

March 19, 2013 at 10:12 AM

best nya .. yana tak prnh pegi pon. eh tak sakit mata ke kalau tak pkai spek 2mggu?? hehehh

March 19, 2013 at 10:26 AM

sheila pakai spek bila nak buat kerja dengan berjalan je. yang lain sheila boleh lagi tak pakai. hehehe. nak bulan 9 datanglah KL. ada lagi Matta Fair ni. hehehhee

March 19, 2013 at 11:46 AM

krabi ada tak ? meh bagi kak mila huhu...

March 19, 2013 at 11:47 AM

krabi takdo. kitorang tak sempat nak p survey.. hehehhehehe

March 19, 2013 at 12:49 PM

syafiq takmintak promosi ke ngan TF tuuuuuuuuu ;p

March 19, 2013 at 12:58 PM

hahaaha tak sempat eida. heee sempat tangkap gambor je ;p

Anonymous
March 19, 2013 at 1:02 PM

seronoklah.. so nak cuti2 kemana ??

March 19, 2013 at 1:06 PM

dekat2 je dulu KA, hehehe. Malaysia pun tak habis pusing lagi. heee :)

Post a Comment