LAGI HADIAH KEMENANGAN - PN STOBERI | norsheilasalleh.blogspot.com

LAGI HADIAH KEMENANGAN - PN STOBERI

Assalamualaikum...
Tak sangka, aku betul-betul dapat FM daripada kekda. hihi. Ada baca dekat blog beliau kata nak g short vacation. Aku sesaja cakap nak fridge magnet daripada beliau. Pastu ada pula giveaway diadakan, just leave a comment. Mana satu lokasi pilihan beliau, berdasarkan cakap-cakap beliau antara Cameron Highland dengan Genting Highland. 
I am so confident jawab Genting Highland, dan alhamdullilah. Berjaya diantara 3 pemenang yang lain. I love fridge magnet, and thank you so much kekda sebab bagi FM percuma kat kami! hehehhee.
You know, hadiah kecil macam ni bermakna bagi aku. Aku tak pasti kenapa, mungkin kerana aku enjoy dengan apa yang diberikan. hee ^^
DICORET OLEH : 

7 comments

April 6, 2013 at 9:59 AM

wah dpt rm ye kak..kumpul sampai banyak2 kat peti ya,:)

April 8, 2013 at 10:49 AM

Yeahh Alyn. memang nak mengumpul banyak2 kalau boleh. heeeeeeeeee :)

April 8, 2013 at 10:49 AM

terima kasih abg hanif :)

April 8, 2013 at 12:03 PM

tahniah...klu dapat pi skali syok jugak...hihih

April 8, 2013 at 12:04 PM

hehe, saya pun belum pernah singgah situ. hehehehehe

April 8, 2013 at 12:19 PM

wah best2, tahniah akak comel :)

April 8, 2013 at 12:31 PM

terima kasih awak. hehehehe

Post a Comment